Hellis Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Nån annan en jag som blivit kär i denna animerings studio? De har en väldigt härlig känsla för det visuella och gör många gånger aanimationer som skiljer sig ur mängden. Jag råkadede på några v deras animerade shorts för utada hikari härom dagen och har sett endast godsaker från deras sida när jag kollade upp det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Har varit kär i dem i x antal år. Kommer inte ens ihåg när jag fick nys om dem. ;) Dock så må jag säga att deras 3d-grejer är det minst intressanta....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Deras styrka ligger i deras tradionellt animerade, det håller jag med om. Och jag om fick tag i Amazing nutz skulle jag vara nöjd för livet.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Jo, Studio 4°C är inte att leka med. Tyvärr har jag inte sett tillräckligt mycket av deras verk, så jag har inga djupsinnigheter att komma med. Tja, det skulle väl kanske vara att Kouji Morimoto är en mycket skicklig animatör och filmskapare. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Deras styrka ligger i deras tradionellt animerade, det håller jag med om. Och jag om fick tag i Amazing nutz skulle jag vara nöjd för livet.. Hard copy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Och jag om fick tag i Amazing nutz skulle jag vara nöjd för livet.. Inte för att strö salt i såren eller nåt, men kolla vad jag just köpte. ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 20, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 ^Dö, seriöst dö och testamentera den till mig T___T jag har absulut 0 cash, men jag vill ha! är den underbar på stor skärm? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 är den underbar på stor skärm? Jag vet inte än, avslutade affären för ungefär tio minuter sen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 men kolla vad jag just köpteKillen säljer DYRL!! :O Och undrar om bildkvaliteten på Macross Plus-filmen är bättre än på Mangas DVD som jag har... (Men jag har också absolut 0 cash, så den jämförelsen får vänta.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg