PokaSorM Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Hej mig igen lol Nu så ska inte jag ha en guide för jag har en redan. Det är min vän som vill ha hjälp med en slags orm eller nåt jag har aldrig spelat RST evil 4 så jag vill bara veta vad man ska söka i guiden. Det skulle vara snällt om ni kan hjälpa mig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 CTRL+F brukar fungera i de flesta textredigerare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet maj 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Det har jag inga problem med.... det bara jag vill veta VAD man ska söka av denna problemen i Spelet-.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 det är bara kolla efter nåt som du nyligen klarat, boss tex eller någon person etc. sen får man leta, inte mer med den saken. Din vän borde veta mer... om den saken iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg