flaskis Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Jag tycker (som så många andra här tydligen) att det är strandsenen i Air som är den klart vackraste och känslosammaste scenen jag någonsin sett. Så nära på att börja gråta har jag aldrig varit till en film. Känn hur tårarna börjar rinna igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Den i särklass vackraste scenen jag någonsin sett i en animé, eller film, eller bok, tavla, musikstycke eller whatever är när Evangelion enhet 1, styrd av Shinji, står och håller i Kaworu. Hela ljussättningen, kameravinkeln, allt är så jävla perfekt att det är skräckinjagande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Jag tycker (som så många andra här tydligen) att det är strandsenen i Air som är den klart vackraste och känslosammaste scenen jag någonsin sett. Så nära på att börja gråta har jag aldrig varit till en film. O-ofta du inte grät... ;) Det kom en tår eller två, men inte så att jag grinade, men jag ska nog kolla på den igen o se om det blir ännu värre andra gången man ser det ;) Tackar flaskis, får gåshud. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiere Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Måste hålla med er alla som lägger in goda ord för Air, för till den serien fällde jag tårar som aldrig för. Till alla er som gillar anime musik så hittade jag en rolig länk som man kan lyssna på musiken via nätet typ som radio fast på hemsidan. Sidan har många titlar därbland min favorit från AIR - Natsukage. http://www.coucoucircus.org/ost/index.php hoppas ni hittar vad ni söker. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanaji Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 Den i särklass vackraste scenen jag någonsin sett i en animé, eller film, eller bok, tavla, musikstycke eller whatever är när Evangelion enhet 1, styrd av Shinji, står och håller i Kaworu. Hela ljussättningen, kameravinkeln, allt är så jävla perfekt att det är skräckinjagande. Ja den senen... Fast jag tyckte NGE blev värre efter att jag sett klart den. När man verkligen fattade liksom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 SaiKano ;_; Kan bara instämma. Vet inte om alla scener i den var särskilt vackra men det beror väl helt på hur man ser det. Om jag inte minns fel så tyckte jag att en scen med Shuuji och birollen Akemi var så fruktansvärt stark. Grave of the Fireflies rätt igenom också, och slutet på Cowboy Bebop med 'Blue' spelandes i bakgrunden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 Angående Saikano Det hemska med Saikano är att när väl kärlek uppstår för karaktärerna så dör alltid den ena nästan direkt :(. T.ex. när han skulle köpa ett halsband till sin nyblivna flickvän, det kommer en flygattack och han dör~! /CRY Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 20, 2007 Anmäl Share Skrivet november 20, 2007 Gunslinger Girl. sista avsnittet :( Det ska mycket till för att jag ska fälla en tår över en film, men där brast det helt. Underbar serie. Riktigt sorglig. hmm. Air säger ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet november 22, 2007 Anmäl Share Skrivet november 22, 2007 Måste lägga till en av slutscenerna från Honey & Clover II också... När... Hagu vinkar adjö till Takemoto efter att ha givit honom en avskedspresent. Det visar sig att hon samlat in flera fyrklöver för att han skall få så mycket tur som möjligt. Så fint! Sån värme! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 22, 2007 Anmäl Share Skrivet november 22, 2007 Gurren Lagann Kamina, allt man behöver säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg