ny_börjare Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 funderar på att sälja lite anime jag har Gundam Seed box med alla 10 skivor inplastad samt Gundam Seed Destiny box med första skivan även skiva 2,3,4 allt inplastat skulle vilja ha 1500 för dom sen har jag en begangnad box av vapire princess miyu som består av 6 skior i bra skick skulle vilja ha 600kr för den bilder kan fixas mail till mig om intresserad min mail nadreas17@hotmail.com OBS:frakt ej inräknat bor i ekeby som liger någon mil från helsingborg i skåne hämtar ni ingen frakt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ny_börjare Skrivet maj 7, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 nu även Happy Lesson - Collection (TV & OVA) (AU Import) 500kr Blue Gender 4dvder avsnitt 1-26 ska vara alla 500kr har själv köpt dom som nya, har enbart set dom en gång kommer lägga upp fler titlar snart OBS:ingen bootleg från Taiwan eller Hong Kong. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg