kakan Skrivet juli 14, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2005 Mina äro: 1. Naruto 2. Shaman King 3. Meitantei Conan 4. Hellsing 5. Rouroni Kenshin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 14, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2005 Måste göra en ny lista.. ^^ 1. Love Hina 2. Negima 3. Mästerdetektiven Conan 4. Di Gi Charat 5. Ranma ½ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ming Skrivet juli 14, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2005 Okej, här är en lista på de japanska serier jag tycker var bäst och starkast av dem jag har läst. Men det betyder inte att det är dem som jag oftast läser om. Ettans och tvåans placeringar är de enda jag är helt säker på. Nausicaa från vindarnas dal - Hayao Miyazaki Barefoot Gen/Gen - pojken från Hiroshima (eng. vol. 1-4, sv. vol 1) -Keiji Nakazawa Buddha (eng. vol. 1-5) - Osamu Tezuka En oduglig man/L'homme sans talents (deprimerande, men ändå såpass bra att jag nog måste sätta den här i alla fall) - Yoshiharu Tsuge Ikkyu (fr. vol. 1-3) -Hisashi Sakaguchi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kimimaro Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 I nästan rätt ordning. :P 1.InuYasha ;) 2.Naruto 3.Chobits 4.Ranma ½ 5.Love Hina Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hannah_wb Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 1, DNAngel 2, Power 3, Bleach 4, Blade of the imortal 5, (full metal alchemist) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makos Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 1. Tsubasa 2. the Wallflower 3. Maison Ikkoku 4. Demon Diary 5. Love Hina Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oskar Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 1. Akira 2. Domu A child's dream 3. Death Note 4. Hikaru no Go 5. Allt av Kaori Yuki Finn mer jag skulle vilja ta med .. men ja .. det får bli någon annan gång Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moriquende Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 1. Eerie Queerie 2. Dnangel 3. One piece 4. pretty face 5. koi kaze Eller jag vet inte vilka som är bäst alla är så himla bra. Jag kan itne bestämma mig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg