Skatan Milla Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Det är Starcraft II, från vad jag hört är det redan utannonserat i Korea. Hoppsan sade, jag hade rätt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Folk tjatar om Kerrigan... Är det bara jag som ser någon brud som liknar infested kerrigan i en ½ sekund, ca 3.51 i trailern? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Folk tjatar om Kerrigan... Är det bara jag som ser någon brud som liknar infested kerrigan i en ½ sekund, ca 3.51 i trailern? ;) Oh nej, du är inte ensam. Vet ju inte att det är så, men visst fan ser det ut att vara just det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Queen of Blades herself. Överlevde hon Broodwar? Jag har inte spelat det av diverse skäl. Någon som vill upplysa mig här eller i ett fint PM? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Queen of Blades herself. Överlevde hon Broodwar? Jag har inte spelat det av diverse skäl. Någon som vill upplysa mig här eller i ett fint PM? ;) hon överlevde och blev typ ny Overmind om jag minns rätt. Ska spela igenom det igen ifall jag hittar skivorna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Hua! Jag kom just ihåg att jag varken klarat av ettan eller broodwar - bara testat. ;) (mer multi) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Blev helt överlycklig när jag såg att det nya spelet skulle vara Starcraft 2 på www.ign.com. För er som är intresserade finns där både trailers och massa bilder både från spelet och official art ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 20, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Blev helt överlycklig när jag såg att det nya spelet skulle vara Starcraft 2 på www.ign.com.För er som är intresserade finns där både trailers och massa bilder både från spelet och official art :D eller så går man bara in på starcraft2.com ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 inga mer dragoons =( Vet inte vad jag ska tycka om att alla har ett supervapen/enhet. Känns lite mycket CC3 över det hela Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 HD-clip (1280x768) av gameplay uppe. http://www.starcraft2.com/movies.xml Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 bah,såklart ska WoW ställa till det som vanligt>.> "It's been in development since WarCraft 3: The Frozen Throne came out in 2003, but progress was sidetracked somewhat by the MMO behemoth we all know as World of Warcraft. Now Blizzard has their full efforts dedicated to its completion." Källa: IGN Personligen hadde jag föredragit att SC2 hadde varit ute tidigare ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Hade inte tagit SC2 över WoW. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 lätt att man hade föredragit SC2, iofs så hade jag föredragit WC4 över wow också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 mm, i mitt fall är det mer dom gammla dagarna med min brors vänner^^ har i princip växt upp med SC, då jag, min bror och hans kompisar älskade det ;) WoW har jag aldrig gillat, ajg testade det och för mig var det ungefär som dom flesta andra sådana MMOn, kul ett tag men sen blir lvlandet tråkigt och jag tröttnar. Just nu spelar jag bar EvE och Guild Wars Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 SC har jag växt upp med ja, och jag spelar det fortfarande någorlunda regelbundet på LAN så det är inte bara nostalgi känslor för mig, tycker fortfarande att det är kul. Därför är jag sugen på att se om 2:an kan leva upp till det första, och även ge lite variation med nya enheteroch fortsättning på storyn som är väldigt intressant^^ Detta ser ut som ett dubbelinlägg men det beror på rensning av OT - Ledsen för det. //Denny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 ÄR det nån annan en jag som undra hur viktigt det blir elevated areas nu taktiskt sätt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 soz ^^". verkar finnas en hel del fler sätt att komma över det nu, av det lilla man sett så har ju protoserna helt klart övertaget där, sen har dom ju bara visat särskilt mycket om dom. Sen att dom gjort den lilla ändringen med fog of war är trevligt, hoppas dom fortfarande har kvar den där miss-saken från SC1(när man sköt på något som var högre upp så kunde nån procent av skotten träffa kanten istället) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Denny: ja. de verkar om möjligt ännu mera arroganta och fina i kanten än förut JAg gillar verkligen grafiken, den känns fortafarnde välfigt SC och det är roligt att se att de inte gjort alla karaktärer så klumpigt fula som i WC3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Jag rensade tråden från OT - även redigerat i vissa inlägg. Skiter fullständigt i vem som har gjort rätt och fel, alla har fått sin beskärda del av moderatorcensuren..... (även mig själv) -------------------------------------------------------- Råkade ta bort det relevanta i mitt inlägg förut; sade att jag tyckte att Protoss blivit lite mer högfärdiga. ;) https://eu.blizzard.com/sc2collectible/ ... /menu.html Någon som tänker skaffa nissen ovan? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeero Skrivet maj 28, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2007 Tussan också jag som :| e insatt i WoW kör en krigare på Executus! hoppas doc de inte ska satsa mkt mindre på WoW därför... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 kör en ondsint återupplivning av denna tråden nu, med att skriva Terran section: online Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 kör en ondsint återupplivning av denna tråden nu, med att skriva Terran section: online Hell, it's about time. Nu vill jag se lite Zerg... det är ju dem man vet minst om i SC2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 märkte det för några dagar sedan, att terrans section var uppe. Är mest spänd inför zerg delen dock, då det är min klara favorit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 är själv grymt nyfiken på "The queen of blades" B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 18, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2007 mm jag med, hoppas det är hon man spelar med i singelplayer campaign mode saken(titta på igns filmer om singelplayer så vet ni vad jag menar) eller kanske bara är terran som funkar så? Sen har vi den mycket omdiskuterade nya Dark Templaren. Har rört om det officiella SC2 forumet ganska rejält, inte särskilt populär ny design på den :P själv gillar jag den bättre än den gammla, tycker den passar om något bättre in med beskrivningen av protoss rasen över huvud taget än den gammla "ninja" stilen i brood wars Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg