Meatrose Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Gött! Ska bli duktigt kul att spela spelet när det släpps. Star Craft var en ganska tonsättande del av högstadie-helgerna under uppväxten... eller gick man kanske gymnasiet? Kommer inte ihåg, det var så länge sen. Hur som haver, det enda negativa som poppade upp i mitt huvud när jag såg screensen var att jag hade förväntat mig VÄLDIGT mycket bättre grafik. Vet iofs inte varför, eftersom ingen av Blizzards titlar har varit något att hänga i granen rent grafiskt (utöver filmsekvenserna naturligtvis). Spelar iofs ingen roll hur grafiken är, för Blizzard gör världens bästa spel iaf. Längtar som satan till release. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Hittade en demo trailer för hur spelet kommer att se ut. Lite svårt att se men bättre än inget. NUCLEAR FTW!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 lite dålig kvalite, men fullkomligt underbart. Känns som Blizzard gjort rätt mycket framsteg, fått bort den kantiga stelheten sen warcraft3 helt och hållet nu, iofs så är det inte mkt kanter alls i SC3, so far... men verkar bli helt toppen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Det är synd att man inte är ett sc fan men man kanske får lov att bli ett då. Aldrig dock vart speciellt intresserad av strategispel så man får väl se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 fan va bra screen på deras hemsida ;) sen är dne officiella hemsidan www.starcraft2.com uppe nu helt och hållet! EDIT: Var är min Kerrigan!? shit vad lack jag blir ifall de dissar henne. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Bästa webbsidebilden jag sett på länge! Måste säga att jag nästan blir sugen på SC2 nu, med tanke på att det var ett av de första strategispelen jag testade. :D http://www.starcraft2.com/movies.xml Om ni vill ta hem trailern i bra kvalitét. ;) When is the game coming out? At this point, it's too early to provide an initial estimate on the release date. As with all Blizzard games, we will take as much time as needed to ensure the game is as fun, balanced, and polished as possible. Så jag tänker då inte gå efter vad IGN eller Gamespot säger om releaser. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 känns som de lutar lite väl mycket på WC3 gameplay.. Men samtidigt är jag som en fnittrig skolflicka när jag ser det The protoss ARE BACK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Gah, blev lyrisk efter att ha sett gameplay-videon. EDIT: Vässa in på Blizzards hemsida och tanka Artwork-trailern. Där finns en hel del ingame-sekvenser i bra kvalla att titta på. Mmm... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Jag kan tänka mig vad som är det hetaste samtalsämnet just nu i Sydkorea. Jag kan ocksä tänka mig vilken press de anställda på Blizzard har på sig just nu, med tanke på alla förväntningar de får på sig bara genom att nämna Starcraft II. Många blir nog rejält besvikna om spelet inte blir minst lika bra som föregångaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 nån undrade vad marinen sa^^ "hell, its about time" med väldigt grötigt utal:p och på tal om Kerrigan, hon är på sista bilden i artwork trailern. Har väntat på detta länge, har växt upp med spelet. Kommer ha ganska stora förväntningar på det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Ojoj, saftigt! Får hoppas på att det blir bra nu(men Blizzard brukar inte misslyckas med spel). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 när ett börjar bli lite stort.... inte mycket mer att säga helgalna koreaner, kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Ni som inte fattat det än..... TRAILERN FINNS PÅ ENGELSKA I DVD KVALITÉ PÅ OFFICIELLA HEMSIDAN. Duh ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Ser väl trevligt ut. :P Men orka Blizzard Downloader för att tanka hem filmerna. ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Blizzard downloader is teh shit!!!!11one Nej, men håller med dig faktiskt. Det är bra när det gäller pre-loadning av WoW-patchar och dylikt, men till ett jäkla videoklipp tycker man ju att det kanske är lite överdrivet med downloadern. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Förstår ju anledningen, dom slipper belasta sina egna servrar så mycket (även fast dom lär bli nog så belastade av alla klick på deras hemsida) utan behöver bara superseeda lite. Men det går ju så hiskeligt segt och är obekvämt att ha uppe med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Förstår ju anledningen, dom slipper belasta sina egna servrar så mycket (även fast dom lär bli nog så belastade av alla klick på deras hemsida) utan behöver bara superseeda lite. Men det går ju så hiskeligt segt och är obekvämt att ha uppe med. uppe och uppe det lägger sig i högra hörnet sen e den ganska tyst tills den blir klar ;) Ogillar mest blizloader för att den är så fruktansvärt seg, förstår inte varför dem inte kan använda en vanligt torrentklient, kan redan föreställa mig det, Blizzard stämda för medhjälp till brott mot upphovsrättslagen istället, men det åt sidan så går för det mesta väldigt mycket snabbare med en torrent + klient. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Gah! Rätt spel som kom enligt mig ^^ Hoppas på riktigt trevliga nya Zerg units ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Hehe, själv har jag alltid varit Protoss-freak. "Carrier has arrived!" ;) Kommer nog bli bra balans mellan gamla och nya units i det här spelet. Hade ju varit dödstrist om det bara hade varit nya, eftersom man av sentimentala anledningar absolut vill återse många av de gamla goda enheterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Spawn more overlords! Ser ju fantastiskt nice ut! *lägger in på inköpslistan* ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 varför inte Sacrifice me eller For the Overmind så länge Kerrigan finns så ligger Zerg nära till hands, men gillar alla lagen mer eller mindre, blev tyvärr aldrig riktigt mäktig med nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Gillar Zerg mest sen Tosserna ^^ Ogillar nog marines bara för att jag inte kan spela dom XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Njae... när det gällde player vs player så gillade jag inte Terran för fem öre måste jag säga. Tyckte att de "bra" enheterna (läs. som jag kunde uträtta något med iaf) inte på långa vägar fanns tillgängliga när jag blev stormad med antingen två "tolvgrupper" med Zealots alternativt femton miljarder Hydralisker och Zerglings. När det gällde att spela själv mot 7 datormotståndare var däremot Terran det enda jag lyckades med. Hehe, var dock tvungen att möta 7 Zerg för att det skulle funka. AI:n tillät att man murade igen ingången till basen med Supply Depos och byggde bunkrar bakom dem. Zerg-fanskapen nådde inte bunkrarna och fattade inte att de skulle attackera Supply Depos för att komma igenom. Vid det laget att de hade units med längre range så satt man själv på Terrans underbara Siege Tanks. Det enda som man behövde göra efter det var att bygga upp en armé, reparera försvaret och vänta tills dess att Zerg hade slut på resurser. Lite smådrygt sätt att vinna på kanske, men det var enda sättet i 1 vs 7 som jag lyckades med iaf. Mestadels spelade jag dock allierad med min polare, och då körde vi alltid Protoss bägge två. Den ena av oss tattade in i mitten av kartan och la hela ekonomin på att smacka upp Photon Cannon på Photon Cannon där, samt se till att en jämn ström med Zealots sprang dit. Den andre satt tryggt (nåja) i basen och hoppades att polarn skulle lyckas hålla ut tills dess att man hade en 12-grupp med fullt uppgraderade Carriers. Mumma... väcker en massa minnen från forntiden; sociala helger(= 2-4 nördar i ett mörkt rum) och hälsokost(= närande pizza, chips och läsk). Fan vad lång och smal man hade varit om man fortsatt sådär en längre tid. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Ahaha Tosstok här jag lekte med mina protoss, zealotrusher mot långammare spelare eller helt enkelt en massa reavers.. Wipa deras expansion bser medan man smyger på med en arbiter skyddad Reaver härd =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg