wompratclan Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 någon som har denna film? eller vet vart man kan få tag i den? http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=6142 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2007 Anmäl Share Skrivet april 29, 2007 Jag tror de har tänkt visa den på UppCon:08. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wompratclan Skrivet april 30, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 30, 2007 http://www.acog.com =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 30, 2007 Anmäl Share Skrivet april 30, 2007 ='( b& Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2007 Anmäl Share Skrivet april 30, 2007 Verkar som att NÅGON inte läst REGLERNA. Posta inte länkar till webbsidor där man kan ladda hem piratkopierade filmer och serietidningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 30, 2007 Anmäl Share Skrivet april 30, 2007 b&! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wompratclan Skrivet april 30, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 30, 2007 regler? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 30, 2007 Anmäl Share Skrivet april 30, 2007 http://www.mini(ingen länk till pirater ok?)nova.org/tor/682815 =) Senast ändrad av wompratclan den 30/4 -07 17:11, ändrad totalt 1 gång det där hjälper tyvärr inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 30, 2007 Anmäl Share Skrivet april 30, 2007 regler? en del punkter som ska följas för att undvika bestraffning. (alltså rätt bra att läsa igenom innan man postar något på något forum) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet juli 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2007 Förhandsvisning som jag tipsar om här Samt Nu går det att förhandsboka filmen hos Discshop. Preliminär release är satt till 22 Augusti. 169:- DVD 299:- Blu-ray Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 10, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2007 Räknas det här som dubbelpost? Det andra hamande i konvent-forat, men tänkte att anime-forat kanske får större uppmärksamhet. Dum som jag var ställde jag upp i SFboks utlottning av biljetter till förhandsvisningen för skojs skull (Jag bor ju för fasen i Norrland!!) och nu får man ett sabla mejl om att jag har vunnit en biljett till den här föreställningen, samt ett medlemskort på Cinemateket. Är någon intresserad av att köpa? Givetvis blir det inga saltade priser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Det var lyckat :| . Tycker synd om dej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuu Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Kommer ihåg att den gick på Gbgs Filmfestival... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet september 5, 2007 Anmäl Share Skrivet september 5, 2007 Hyrde filmen och tycker den var klart sevärd. Lite smått skruvad och förvirrande men detta känns som en film som växer med tiden och blir säkert mer lätthanterlig ju fler gånger man ser om den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 5, 2007 Anmäl Share Skrivet september 5, 2007 b&! F.ö så går den att hyra typ överallt:O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 Ska nog köpa den (finns på svensk DVD!), men jag undrar om den är lika obehaglig som Prefect Blue. Såg den på animekvällen på SVT, tyckte den var bra men den var väldigt obehaglig. Och eftersom det är Satoshi Kon som gjort båda två undrar jag om den är lika obehaglig som Perfect Blue? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 Ska nog köpa den (finns på svensk DVD!), men jag undrar om den är lika obehaglig som Prefect Blue. Såg den på animekvällen på SVT, tyckte den var bra men den var väldigt obehaglig. Och eftersom det är Satoshi Kon som gjort båda två undrar jag om den är lika obehaglig som Perfect Blue? Jag har inte sett Paprika än, men bara för att det är Satoshi Kon så behöver det inte innebära att den är obehaglig. Han har nämligen även gjort Tokyo Godfathers som är en riktigt mysig och rolig julfilm. Sedan så får jag inte direkt intrycket av att Paprika är en thriller heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 Nej jag vet, jag har sett Tokyo Godfathers men efter Perfect Blue och Paranoia Agent vill jag bara vara på den säkra sidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet september 20, 2007 Anmäl Share Skrivet september 20, 2007 Ska nog köpa den (finns på svensk DVD!), men jag undrar om den är lika obehaglig som Prefect Blue. Såg den på animekvällen på SVT, tyckte den var bra men den var väldigt obehaglig. Och eftersom det är Satoshi Kon som gjort båda två undrar jag om den är lika obehaglig som Perfect Blue? Det är ju högst personligt hur man upplever filmen. Jag tycker inte att Perfect Blue är obehaglig men jag förstår hur du menar. Utifrån det så kan jag inte påstå att paprika är lika obehaglig som Perfect Blue. Men det är ju bara vad jag tycker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg