Johanz Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... badguy.gif Hmm, han blev lite småskum.. Om ni undrar varför hans arm är lite tjock så är det pga av att handsken går utåt :D Detta är inte hela bilden, man fick se hela hans arm + en bit av hans mage.. Aja.. :) Hoppas den går att titta på ändå :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Går utmärkt att titta på, infact jag sparar den tillochmed ;) Utmärkt pixelart ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet juni 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Pixelart? Näe, pixelart är ju när man sitter och trycker pixel för pixel, typ små gifanimerade figurer tex :P Jag tecknade bara på en paintchat :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Pixel art för mig är när man tecknar i ett låguplösnings paint program! det var iaf det jag menade ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet juni 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Aha ok :D Men, om det är någon som vill paintchatta med mig så kontakta mig på MSN eller nåt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 jo den är ski...skulle vilja se mer bilder...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg