Phaze Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Nån mer än jag som älskar denna otroligt sköna Harem Serie?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 mmmmm......maburaho :D Riktigt kul serie :) Börjar komma någonstanns nu tycker jag, förstod inte alls vad som pågick i början när man räknade antalet flickor och antalet magier, trodde det skulle sluta som en väldigt kort mini serie av någon sort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cat81moon Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jodå, riktigt bra.. fast den tappade en hel del mot slutet tycker jag, var roligare i början. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Har nyss börjat se Maburaho och den verkar.. Okej, kanske. Har bara sett första avsnittet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Den är faktiskt halv kul har sett 22 avsnitt, det är bara 2 kvar tror jag visst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kazuo Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Ja gillar sådana filmer Ecchi eller vad det kallas,typ lite som Love Hina. Är på avsnitt 10 och ser framemot de andra... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Maburaho verkar bra, har tänkt skaffa den ett bra tag, men problemet är bara att jag har så mycket jag måste se först Är serien klar ännu förresten? eller, klar och klar, det står 24 episoder på animenfo, så episoderna är väl klara, men har alla släppts/är ute? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duns Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Har sett de två första avsnitten, och tycker inte alls den är särkilt lockande. Liksom.. boring. Massor av tjejer som jagar en kille, som tycker det är jättepinsamt. Det känner man igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Har sett de två första avsnitten, och tycker inte alls den är särkilt lockande. Liksom.. boring. Massor av tjejer som jagar en kille, som tycker det är jättepinsamt. Det känner man igen. ...från alla dessa underbara liknande haremserier som man gillade så pass mycket att man bara måste se fler ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 jag såg igenom hela serien på 4 dagar ;). tog över 3 avsnitt från brorsans dator sen fastna jag sen tog ja alla 21 avsnitt. vart klar med den för ungefär 1 timme sedan. riktigt skön serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Imo är det i bästa fall en hyfsad serie, jag förstår dock inte hur ni kan tycka att den är så bra som det faktiskt låter på er. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Bra var den självklart, men inte jättebra nej, och inte i närheten av Love Hina. Den var repitiv, men delvis underhållande, slutet tycker jag var riktigt löjligt ;) Något bättre kunde det väl ändå kommit på... men en sisådär 7/10 förtjänar nog den iaf, för den underhöll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 mjo slutet va lite små sjaskigt för min smak :/. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg