JockeII Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Tänkte höra om någon var sugen på att lira detta trevliga spel online. Vi kör med Hamachi (virituellt nätverk) så man behöver inte ha en originalkopia. Man behöver för övrigt en liten patch för att kunna köra med alla raser i multiplayer om man inte har dom tidigare spelen, laddade upp den här. Hamachi tankar du här. Bara att PMa, lägga till på MSN, skriva här eller gå in på denna kanalen i Hamachi: Jockeolacke pass: jocke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 jag kör orginal, men har en kompis som tjatar om Hamachi, riktigt praktiskt litet program faktiskt. Får först blir klar med mitt projektarbete sen kanske jag tittar in för att ta över universumet med mina plåt skelett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 12, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Jo det är det allt, det skapar mycket möjligheter. Necrons va, det ska vi allt se vad mina space marines tycker om det. For the emperor! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 22, 2007 Anmäl Share Skrivet april 22, 2007 kan vara med ^^ Eldar här mest ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 jag är med :D älskar det spelet^^ dessa citat får tala för sig själv,angående favoriter :D "Death to the false Emperor!" "The Fire Cast serves with pride!" "Shatter their Sky!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Ja det är bara att säga till när ni vill spela. Någon mer som har det original? Kör för övrigt nästan bara med Chaos nu, Space Marines är alldeles för sega för att köra online med har jag märkt. Dessutom är det grymt kul när man fått fram sin Daemon Prince och Bloodthirster. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 4, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2007 har gjort en bana till spelet, om ni vill testa den så adda mig på msn:p ingen som är sugen på att möta Swedish 008th Regiment? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 29, 2007 ingen som är sugen på att möta Swedish 008th Regiment? :P Hah! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 6, 2008 Anmäl Share Skrivet september 6, 2008 Återlivar tråden lite nu med nya expansion som kommer ut ju. :) Brukar lira detta spel med brorsan o några polare, skulle va kul med nytt folk o spela med. XD Själv lirar jag Imperial Guard mest, mina favoriter. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet september 6, 2008 Anmäl Share Skrivet september 6, 2008 Har dom lagt till nids än? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 6, 2008 Anmäl Share Skrivet september 6, 2008 Har dom lagt till nids än? XD nids kommer inte i dow, däremot är dem med i start i DoW2 som kommer i vår (troligen/förjoppningsvis). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 6, 2008 Anmäl Share Skrivet september 6, 2008 gillade fan va man såg av dawn of war 2, tyranids o skit. :P det blir coolt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet september 6, 2008 Anmäl Share Skrivet september 6, 2008 Aha =) sweet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet september 9, 2008 Anmäl Share Skrivet september 9, 2008 Patchen är ju borttagen ;(;( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg