zegor Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 någon som kan tipsa mig om lite Riddar Fantasy Slakt anime som t.ex Berserk,Lodoss war,Escaflowne stuket.. ??? tack på förhand ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Heroic Legend of Arislan är den första som jag kommer att tänka på. Det var dock lääänge sen jag såg serien, så jag kommer inte ihåg vad jag tyckte om den och glömmer jag bort en serie så brukar det betyda att jag inte gillade den så vidare värst... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 vet inte men kanske ragnarok the animation? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Empfmil Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Ragnarok har jag hört ska suga. Du borde gå in på animenfo välja "browse anime by genre" och leta på fantasy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Det sita förlaget är mycket bra.. Kan dock ibland vara fel. De påstår nämligen att Naruto är en ecchi.. Kanske inte nu. Men sist jag använde den. Och Ragnarok the Animation suger de tre avsnitt jag sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 scrapped princess kanske Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zegor Skrivet juni 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 mm jag gillar verkligen inte att andväda animenfo's genre sökning..känns som om allt går helt fel så...andvänder bara animenfo när jag söker på en viss anime Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zegor Skrivet juni 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 och föresten ajg har sett typ 6 avsnitt av ragnarok the animation och det var fan den sämsta animen .... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Det första jag tänkte på förutom Berserk är 12 Kingdoms, men har inte sett den än. Det är iaf det stuket. Serien är dock inte klar än, eller så blev den licenserad. Kommer inte ihåg :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 scrapped princess kanske oj, den har man ju glömt fast i den så finns ju inte slakt om jag minns rätt nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Det sita förlaget är mycket bra.. Kan dock ibland vara fel. De påstår nämligen att Naruto är en ecchi.. Kanske inte nu. Men sist jag använde den. jupp, den har lite konstiga saker på en del animes. har själv sätt massor som inte stämde när man väl såg den. som tillexempel på "shaman king" står så här då Action, Adventure, Fantasy, Magic.. eftersom jag sett hela serien så kan jag säga att det är humor i den också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg