PokaSorM Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Heeej! igår fick jag reda på att Animal crossing ska komma som film! Det verkar jätte mysig film och vilja se den oxå! du kan bara söka på Youtube på Animal crossing så kan du hitta trailen :) Jag längtar tills jag kan se på den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=07v0xSmPYnI Vetifan om det är något i min smak. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Ush va fula karaktärer xD Vet inget som storyn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Haha, karaktärerna såg väldigt speciella ut men omgivningarna var skitmysiga! Tror dock detta är en film som bara de som spelat/spelar spelet kommer tycka om, även barnen i åldersgräns 5-13? Förövrigt så var mullvaden skitcool. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 12, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 tja.... jag tror det med, det är någ roligare om man känner till Animal crossing. Det är en film utan våld och blod så det kan vara rätt skönt att komma lite undan ett tag...och alla tycker olika Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strife Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 Spelen är ju kanon bra iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 Jag har faktiskt inte spelat spelet, och "Teve-spel som blir film" skriker ju inte direkt kvalitet, inte ens om det är tecknad film vi talar om. Men jag gillade färgerna och animationerna. Och har man med en tvättbjörn får det finnas, hur kackigt det än verkar. Och om inte annat så var det en tilltalande trailer. Att sedan hela konceptet("Tevespel som film, WÖÖH!") gör att varningsklockorna löper amok är en helt, helt annan sak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strife Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 Ush va fula karaktärer xD Vet inget som storyn Spelet har ingen story. Man kan säga att det är upp till spelaren att göra storyn. Spelet är som en "livs simulator" fast i en gulligare och charmigare värld. Jag har bloggat om spelet här: http://gamereactor.se/blog/strife/65668/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 ser ju småtrevlig ut :P tycker att karaktärerna har en gammalmodig känsla över sig, fast kanske bara är jag? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 ... uhm.... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg