Volbla Skrivet januari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2013 Betyder det mera Kano Yui? Kyaaa! Spin-offen började visst ges ut i somras, så det kan väl inte klämmas ut så jättemycket anime ur den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet januari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2013 Det är ju samma författare om jag minns rätt, så det kan bli bra. Jag hoppas bara att det inte går utför och tar bort det som var bra med Lucky Star. För om det är en sak som jag tycker att Lucky Star har, så är det charm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2013 Återstår att se vilken studio som animerar. Känns som att det inte blir Kyoani, jag tror att de har fullt upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2013 Haha, gissa vem som ska regissera Lucky Star-spinoffen? Yamakan! Snubben som fick sparken från Kyoto Animation efter att ha regisserat sex avsnitt Lucky Star. Istället för Kyoani blir det Yamakans studio Ordet som producerar Familjen Miyakawas hunger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 4, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2013 Haha, gissa vem som ska regissera Lucky Star-spinoffen? Yamakan! Snubben som fick sparken från Kyoto Animation efter att ha regisserat sex avsnitt Lucky Star. Istället för Kyoani blir det Yamakans studio Ordet som producerar Familjen Miyakawas hunger. Oh, the +y 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 20, 2013 Anmäl Share Skrivet april 20, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 28, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=SCn-Y8kVUH4 Jag har inte sett nått av Familjen Miyakawas hunger, men jag måste säga att den här öppningsvinjetten(?) är fantastisk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet oktober 28, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2013 Och här gick jag och trodde på att detta skulle handla 95% om systrarna, med Konata och gänget som en bonus i bakgrunden ibland, av detta att dömma verkar det mer som en regelrätt uppföljare på Lucky Star. Kanske det som är skämtet: de visar alla de karaktärer vi lärt oss älska, medan de egentliga huvudpersonerna är de där fattiga systrarna som fick kanske tio sekunders skärmtid i originalserien. Jag har inte precis känt den typ av hajp jag skulle förvänta mig från en uppföljare på själva Lucky Star, så det får mig att undra hur många som kommer att förbise denna serie på grund av namnet. Något att kolla närmare på är det i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg