NatteN Skrivet maj 18, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Hugo Weaving Jupp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Hmm, får nog droppa in med ett par ledtrådar. Den här var kanske lite väl svår att lista ut. Kan ju inte gärna nämna titlar på något då det bara är att bege sig till IMDB och kolla cast-listan. Men om vi säger såhär; denne skådespelare har i mitten på nittiotalet spelat en ung marinbiolog i en dassig serie. Denna serie var mer eller mindre början på en mer och mer blommande karriär för en av nätets idag mer frekvent "browsade" amerikanska skådespelerskor. Ni får absolut inget namn på henne, men kan tillägga att hon av många anses vara världens sexigaste kvinna. Hon är född 28:e april 1981. Nu får det fan räcka. XD Haha, det här kanske blev mer av ett google-maraton nu, men skit samma. ^^ Lägger till fler ledtrådar och eventuellt någon ytterligare bild om det blir så att vi står och trampar här för länge. EDIT: Såg att denne skådis inte ens har en bild på IMDB, så jag lägger till rollfigurens förnamn, så att ni kan se om ni hittat rätt; Keith EDIT 2: Tjejen som antagligen är länken till denne skådis (om man läser ledtrådarna ovan) spelade en tjej som heter Nancy i en inte särkilt gammal film där det visuella påminner mycket om en serietidning. (Bah, är ju inte direkt så att det i detta fallet handlar om att känna igen skådisen längre, han är nog för okänd. Säg till om jag ska ta en helt ny skådis istället ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 19, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2007 Okej, jag tror faktiskt inte att någon kommer hitta killen, så jag kör på en ny bild/ny skådis helt enkelt. Mr Mystery ovan Kan ju avslöja att skådespelerskan jag pratade om är Jessica Alba som vid fjorton års ålder spelade mot just Brian Wimmer i den extremt sunkiga 90-talsversionen av TV-serien "Flipper". Aja, nu till den nya bilden/skådisen. Den här bör vara enklare minst sagt. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Billy Bob Thornton, som var uppe på förra sidan =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Aj fan, borde varit mer uppmärksam där. Men rätt är det i varje fall. Din tur. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Susumu Terajima. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Susumu Terajima. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Det MÅSTE vara en ung Chris Penn (må du vila i frid). EDIT - fast vafan, det kan ju även vara Sean Penn... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 24, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2007 Egentligen tillåter vi inte dubbelgarderingar här på Internets, men låt gå för denna gång. Sean Penn är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 30, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2007 Oj, förlåt för att glömma. Men räds icke mina vänner! Bara för att jag påminner er med med skrik och stoj ska ni inte vara rädda för att påminna mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 31, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2007 Ja ja ja, okej då! Bruno Ganz! Okej? Nöjd nu? >:| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 31, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2007 Ja ja ja, okej då! Bruno Ganz! Okej? Nöjd nu? >:| Ja han som spelar Hitler på bilden är Bruno Ganz. Men nu var det så att jag söker personen som spelar den unge gossen med kepsen/baskern man ser framför Bruno. HE HE HE så louffi den. Bruno Ganz är rätt, kulan är din! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 31, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2007 Vem är mannen på bilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Jag har inte en aning, men han har bra biceps. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Tio år senare såg han ut så här: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Marlon Brando? (R.I.P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Japp! (R.Ä.T.T.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2007 Ni får ursäkta att jag inte grejade bild/bilder igår. Men jag skyller på att det var helg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet juni 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2007 Lee Marvin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2007 Lee Marvin YES! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg