kakan Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Peter Sellers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Hahahaha! Jag ångrar inte för en sekund att jag köpte Rosa Pantern-boxen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Klart det är. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 13, 2007 Anmäl Share Skrivet april 13, 2007 Peter Sellers? COOOKIES AND AISU CUREAMU! I need new picture! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Kom igen Kakan, vad hände med bilderna? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Haha sorry, glömde bort att fixa ny bild innan domokon :P Den efterlängtade bilden: Jag orkade inte komma på någon svårare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 15, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Liam Neeson. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Go Jocke! It's your birthday! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 15, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Vet vem det är, så jävla läcker klassiker, men jag vägrar svara för att jag måste lägga upp bild. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Men varför är alla så pösiga för, hur svårt är det att skriva www.google.se, klicka på Bilder och skriva in namnet på en random skådespelare? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 OT: Det finns ju en hel del skådespelare och om man inte tycks känna igen honom ja då kan det ta ett tag. Inget man vill spendera för mycket tid på bara för att gissa rätt i en obetydlig tråd. En ledtråd eller annan bild hade varit roligt, tycks känna igen honom men kan inte sätta fingret eller komma på något namn såhär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Jaja, om jag inte ser helt fel så måste det vara Bruce Campbell... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 OT: Det finns ju en hel del skådespelare och om man inte tycks känna igen honom ja då kan det ta ett tag. Inget man vill spendera för mycket tid på bara för att gissa rätt i en obetydlig tråd. En ledtråd eller annan bild hade varit roligt, tycks känna igen honom men kan inte sätta fingret eller komma på något namn såhär. Men Satou-chan vad fan snackar du om nu, Denny sa ju att han kunde vem det var och det var därför jag tyckte det var tråkigt att han inte gissade bara för att slippa lägga upp en ny. Naturligtvis rätt med våran käre Bruce Campbell. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Jag svarade mest på ditt inlägg om att gå in på google och söka på en " random " skådespelare som du skrev. Sen om han kan och inte vill skriva är väl upp till honom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Jag svarade mest på ditt inlägg om att gå in på google och söka på en " random " skådespelare som du skrev. Sen om han kan och inte vill skriva är väl upp till honom? Ja och det inlägget var för att visa hur snabbt och lätt det är att dra fram en ny skådespelare, läste du inte sammanhanget? Naturligtvis behöver han inte svara och köra en ny, men när han ändå skriver att han kan så tycker jag gott att man kan gissa med. Annars får man sitta och veta i tysthet. :P Sluta OTa nu så väntar vi alla spännt på att Denny ska lägga in en ny skådespelare lol. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Bara att börja gissa. (ledsen, men jag glömde bort tråden) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Jensen Ackels Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Jodå, det är bara att fortsätta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Samuel L Jackson? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Samuel L Jackson? The one and only B). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 roger moore Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 oj, jäkla va gamal han såg ut nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg