JockeII Skrivet april 9, 2007 Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 Samma regler som Gissa filmen! Börjar med en simpel för att komma igång lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 9, 2007 Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 FEDT BALL TRÅD! Kommer nog bli lättare i denna än i gissa filmen för min del. Inte lika deppig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 9, 2007 Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 FEDT BALL TRÅD! Kommer nog bli lättare i denna än i gissa filmen för min del. Inte lika deppig. betyder det att du gissar på Johnny depp? :P annars gör jag nog det, jag är kass på skådespelare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 Det är icke Johnny Depp! Fast kläderna är rätt lika från den där filmen med chokladfabriken. Men tänk på skägget! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 Var visst svårare än jag trodde. :o En av mina favoritskådespelare iallafall, och mycket känd är han med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Gary Oldman. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Gary Oldman. Klart som fan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Klart det är det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Då tippar jag på att första bilden är från Dracula! NY AKTÖR! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 jackie chan?:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Yut Fei Wong? om det är rätt får nån annan fortsätta (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Fel fel. Men sneakan var rysligt nära. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Tänkte Jackie Chan först jag också men tyckte inte frisyren stämde in på honom men fortsatte tänka i de banorna och kände igen överläppen: Sammo Hung Kam-Bo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Tänkte Jackie Chan först jag också men tyckte inte frisyren stämde in på honom men fortsatte tänka i de banorna och kände igen överläppen: Sammo Hung Kam-Bo? Sammo Hung Kam-Bo stämmer bra. Tänkte att läppen hade varit alldeles för lätt så jag tog en av världens roligaste frisyrer på en av världens roligaste skådespelare först. Läpp...bollen är din! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Michael C. Hall - Som Dexter? :) Förresten, är inte citatet i din signatur från Dexter? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Michael C. Hall - Som Dexter? :) Förresten, är inte citatet i din signatur från Dexter? :P Va glad jag blir Denny! :D Du har alldeles rätt i allt du skrev ^^ Hoppades på att någon skulle kommentera citatet i samband med svaret, det finns så många minnesvärda citat från Dexter. Rysligt bra serie <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Väntar hjärtligt på den ryktade andra säsongen. <3 Denna brud blir väl inte så svår tror jag. ^^ (antar att kvinnor är välkomna som subjekt i denna tråd) Min nuvarande favorit, hon är så dundersöt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Är det inte..Claire- öh Hayden Panettiere? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Hehehehe, självklart. Fortsätt du. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 I'm on fire ;) Enkel tråd det här, än så länge är det ingen som tagit några "mindre kända" skådisar iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Men kom igen nu! ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Jason Dohring Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 And we have a winner! Publiken vrålar.. Din tur. Go! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg