Sceleris Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 VA?! Skandal! Skandalen är att du inte känner igen Stadsjägaren. >:/ Umibozu? Rätt! :D Andra bilden jag lade upp är direkt från Wikipedia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Efter att du avsjölade namnet vart det ju inte speciellt svårt att hitta. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Efter att du avsjölade namnet vart det ju inte speciellt svårt att hitta. BOOOH! Det är lite dålig stil att googla, trivian ska ju testa vilka kunskaper man redan HAR, inte vilka man kan hitta på nätet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 BOOOH! Det är lite dålig stil att googla, trivian ska ju testa vilka kunskaper man redan HAR, inte vilka man kan hitta på nätet. I detta fall tycker jag det var helt okej, kanske till och med min avsikt. :) Först visade jag en ansiktsbild. Alla som har nött City Hunter bör känna igen Umibozu. Men inget svar. Sedan visade jag en bild på honom och hans kvinnliga partner, Miki. Kanske kunde det hjälpa att se hela honom (han har en minnesvärd storlek), eller hjälpa om man ser tecknarstilen på andra än honom, för den som kanske sett åtminstone några avsnitt av City Hunter. Fortfarande inget svar. Sedan en bild på dem igen, tillsammans med seriens två huvudpersoner, vilka båda bör vara lättigenkännliga för den med lite animevana eller som har sett något avsnitt. Ändå inget svar. Och så en ännu mer typisk bild på huvudpersonen, för den som kanske inte kände igen honom i den förra. Inget svar. Känner man inte igen Ryo Saeba så känner man knappast igen Umibozu, och då börjar det vara dags för Google att utse en vinnare. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Seki Leigh Shiroei ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Kantarou Ichinomiya? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Kantarou Ichinomiya? Stämmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Kenzo Tenma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Kenzo Tenma japp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Vem kan denna skönhet vara? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 17, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2007 Steel Angel Kurumi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 17, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2007 Självklart, go Gogo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Gogo verkar åkt på semester så jag plockar upp tråden. Börjar lite lätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 vad e de han heter... Claude C. Kenni, okej jag erkänner jag kom inte ihåg den sista delen av namnet, men där räddade wikipedia mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Rätt, kör vidare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 ber om ursäkt för bilden men orkade inte ta en screenshot ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Ojsan, sorry för att jag glömde bort tråden. :x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Straight Cougar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Straight Cougar? japp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Ledtråd: Beatrice. (ledtråden är för serien , inte för karaktären i sig.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Hehe, vet vart han kommer ifrån och att han kommer i det avsnittet jag har liggandes, men inte sett det än bara. Kanske ser det senare och kommer med svaret då. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Oj, inte kollat denna tråd på länge. F.ö är de tre guldknapparna på första bilden mer ledtråd än "Beatrice" ;) Det där är f.ö Johan Dieter Rudiger från Megadere. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg