Exxus Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Genma Kannagi Edit: Exxus din... :D ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Jag tar min revansch genom att svara Yojiro Akizuki på denna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Jag tar min revansch genom att svara Yojiro Akizuki på denna. Korrekt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 En dålig bild kanske, men man ser ändå vem det är om man kan. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 Ok, tar en ny karaktär från samma serie eftersom den jag la upp är bara med i ett avsnitt. Så jag väntar med att avslöja vem det är. Här har ni en ny att gissa på. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 Nu ser man han mycket bättre. Kommer ingen på tills imorgon så får jag väl lov att säga vem det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 Gabriel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 Japp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 I'm on a roll... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 ännu en alternativ form av samma person Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 14, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2007 Så, nu borde det bli ganska lätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 14, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2007 Sailor Galaxia! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 14, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2007 såklart. Fast det är nästan minuspoäng att inte ta henne förrän den bilden ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 14, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2007 Men jag har ju bara sett ett avsnitt av Sailor Stars, och det var över sex år sedan... ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 14, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2007 Äh, hela forumet får skämmas ;) Den där gubben... känner jag inte alls igen. Kanske jag som får skämmas härnäst? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 14, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2007 Inte omöjligt, han har trots allt bara en enda form: Den av en Man! Om man inte räknar det som en annan form när han är rädd för katter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 15, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2007 Behind every great man there's a great woman. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 15, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2007 Och vad vore väl en man utan en ordentlig fiende/vän? - Vafan, sno inte alla brudar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Här är en förtydligande bild på förra bildens stående man: Jag letar efter hans vän och gamla fiende, som har tre namn. (Det räcker förstås med ett.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Äeh, har inte svarat hittills eftersom jag inte känner för att börja lägga upp bilder, men låt gå... John "Sleepy" Estes, även känd som Mad Bull, visst? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Inte särskilt nära... :S Mannen med pistolen ovan kallar sig för Ryo Saeba. Mannen som jag letar, den flintskallige kolossen, är Saebas "vän" och fiende från tiden de båda var stridande legosoldater. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Reika Nogami? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Nej, detta är Reika Nogami. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Inte särskilt nära... :S VA?! Skandal! ... vilken tabbe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 16, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2007 Umibozu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg