Puhiceus Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Saya Minatsuki från Black Cat (tror jag) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Saya Minatsuki Edit: Gah, precis före :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 100% Korrekta svar, Puhiceus tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Jag älskar att ha rätt före andra >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 gaaa!!! Jobbigt! Vet exakt vem det är men kommer inte på namnet på hon eller serien hon är med i. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 >:D Lägger upp en ny bild imorgon ifall ingen kan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 >:DLägger upp en ny bild imorgon ifall ingen kan Gör det du :) We'll wait :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Eller va fan, vem orkar vänta :P Svar: Yucie (vuxen ver) från Petite Princess Yucie (oh fy fan... hatar översatta namn). Ny bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 oj jag tar verkligen död på den här tråden :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Posta en ny karaktär då. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Rätt svar är Yoko Shimorenjaku från 801 T.T.S. Airbats Ny bild: (suck) (om ni inte kan det här så undrar jag va fan ni gör på det här forumet ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Lina Inverse från Slayers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Rätt svar är Yoko Shimorenjaku från 801 T.T.S. Airbats Vad förväntar du dig om du tar karaktärer från en så relativt svår serie? Att gissa en karaktär är svårare än att gissa en serie, så då är det bättre att ta en svår karaktär från en lättare serie än tvärtom. :P Btw, Lina Inverse. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 hehe, Som jag sa lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Borde inte vara så svårt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Borde inte vara så svårt... En svarthårig pojke på en bänk...ser väl alla? :O haha ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Seiji Amasawa. Såg den nyligt. :) Om du lyssnar noga, alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Mycket riktigt är det Seiji. Din boll! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Nej nu...! Ingen kommer undan med att kalla mig för boll! Jaha, du menade så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Nobelpris till den som vet! :O [/url] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Det är inte ens din tur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Vi tar bara och struntar i det där och postar bilden igen: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Men i sin uniform då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Han såg bättre ut utan. :x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 jag misstänker att han är från någon av Crest of the stars, eventuellt Banner of the stars... den senare tror jag mest på om jag ska vara ärlig... och efter snabb koll på wikipedia, samnt googling på random karaktär som stod där, så fick jag fram det grymt brutala namnet Samsonn Borgh Tiruser Tirusec, han här alltså Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg