DigBick Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 AA Sorry DigBick Jag bör inte skriva i denna tråd jag glömer den hela tiden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Kan inte gjöra det lättare än så. Han heter "Hassan" och är från serien Berserk. Tar och försöker med en ny karaktär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Kintaro, och den där bilden är väldigt talande för hur han är. :D Toaletsitts-fetish. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Stämmer bra det :D.. serien heter Golden Boy (OVA), rekomenderas för alla! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 jag börjar ana en viss trend i Blås bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Onohara Asami från Okusama Wa Joshikousei! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Innan jag får lägga upp ny bild undrar jag om det måste vara en huvudkaraktär eller kan man ta lite mer biroller (då även icke människa) i bilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Innan jag får lägga upp ny bild undrar jag om det måste vara en huvudkaraktär eller kan man ta lite mer biroller (då även icke människa) i bilden? Absolut får du göra det. Och rätt hade du även så bara lägga upp en ny. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Blev lite sugen att ta denna bild nu :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Det där är väl Anna från He is my Master? =o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Rätt! Damn it...trodde någon skulle komma med dokuro-chan före XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Rätt! Damn it...trodde någon skulle komma med dokuro-chan före XD Hade väl inte varit något konsigt med det när man tänker efter, Dokuro-chans signum är ju en spikklubba XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 11, 2011 Anmäl Share Skrivet december 11, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2011 Anmäl Share Skrivet december 11, 2011 Hachimakis farsa i Planetes? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 11, 2011 Anmäl Share Skrivet december 11, 2011 Gorō heter han (efter regissören?). Tråden är din. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2011 Anmäl Share Skrivet december 11, 2011 Då följer jag upp med den här... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet december 11, 2011 Anmäl Share Skrivet december 11, 2011 Alfin från Krossar-Jocke? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2011 Anmäl Share Skrivet december 11, 2011 Ja, visst är det Alfin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet december 19, 2011 Anmäl Share Skrivet december 19, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 19, 2011 Anmäl Share Skrivet december 19, 2011 Professor Tomoe från Sailor Moon S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet december 19, 2011 Anmäl Share Skrivet december 19, 2011 Visst är det det. Professor Tomoe, han är så moe-moe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 19, 2011 Anmäl Share Skrivet december 19, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 20, 2011 Anmäl Share Skrivet december 20, 2011 Det är väl Hanai från Ookiku Furikabutte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg