Ayadew Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Skulle ha svårt att känna igen denna, även om jag sett animen.. o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Skulle ha svårt att känna igen denna, även om jag sett animen.. o_O Det är Gogos tur, men det där är Sakura Matō. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Akira. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Kiyoko. Grr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Yes. ;-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Difference is color of a shirt... Generisk seifukuflicka #582, go! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Det där är ju Kirino från Gift. Förresten, värst vad dina screenshots är breda ;o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Förresten, värst vad dina screenshots är breda ;o Hurså? Jag ändrar inget i aspectration, det är så de spelas upp. :O Kirino är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Hurså? Jag ändrar inget i aspectration, det är så de spelas upp. :o Bredbildsskärm? MPlayer buggar lite. Lägg till monitoraspect="1.6" i ~./mplayer/config -- det är iallafall vad jag måste göra. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Hurså? Jag ändrar inget i aspectration, det är så de spelas upp. :O Bredbildsskärm? MPlayer buggar lite. Lägg till monitoraspect="1.6" i ~./mplayer/config -- det är iallafall vad jag måste göra. :P Precis, MPlayer buggar sig lite. Aspect Ratio för en videscreenvideo är ju 16:9, eller 1,777..., men aspecten på ditt screenshot är 2,12 :P Tar något enkelt: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Yutaka Kobayakawa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Yup, från Lucky Star Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 (aspectratioinställningarna i ~/.mplayer/config ändrade storleken, men det såg sämre ut... åtminstone på min skärm) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Nåja, sålänge det inte ser så brett ut på din skärm som dina screenshots gör, så spelar det mindre roll :) Det där är Kazuko från TokiKakeru juh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Det där är Kazuko från TokiKakeru juh! Jawohl my liege. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Sacre Bleu! Jag har knappt någon anime på laptopen jag sitter vid just nu, så någon annan får ta och ordna en bild ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Varför inte... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Bah, ingen svarar ju! Paya-tan (den hårda versionen) från Dai Mahou Touge. Grym serie f.ö Jag lyckades hitta en hyfsad bild, och eftersom jag vet att jag har rätt så postar jag den på en gång ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Hikari från This Ugly yet beautiful World Och eftersom jag vet att jag har rätt(och att jag måste gå och sova nu så jag måste sätta upp en nu eller först imorgon...) här kommer nästa ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Alyssa Searrs? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Alyssa Searrs? Nope Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Riro från g-on riders. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Riro från g-on riders. Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg