Z0nE Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Eftersom Gogo vägrar säga att jag har rätt ( >:) ) så tänker jag lägga upp nästa bild och få igång leken igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Eftersom Gogo vägrar säga att jag har rätt ( ) så tänker jag lägga upp nästa bild och få igång leken igen. Hahaha oj förlåt! Trodde jag hade sagt att du hade rätt redan. :D Det där är ju hon i Uta~Kata, Ichika. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Rätt rätt. Då får du lägga upp en ny bild igen :D *Hoppas jag får svara rätt igen...* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Griffith! (som leker naken med Guts vid morgonknuten) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Korrekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 30, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Men skäms på er! :< Får väl byta annars, går inte direkt att ta mycket mer bilder på samma karaktär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 O_o aldrig sett... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Det är ju Prince från Gokudou-kun Manyuuki. =( Ny: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Ingen aning på den heller ^^' Men det är väl för att jag är kass :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Ingen aning på den heller ^^' Men det är väl för att jag är kass :P Du är inte kass! Du är bara mindre bra, precis som jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Antar att jag också är mindre bra.. :P Har inte sett nån av dom ~_~ Har mycket anime kvar att titta på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Nu ska det väl bli lite enklare, och jag vet att ett antal här har sett denna: Ful bild jag vet men jag har lite bråttom så jag letade upp den snabbt och klippte bort den andra karaktären i bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Hikaru no Go? (som jag inte sett. bara lite fanart) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Hikaru no Go? (som jag inte sett. bara lite fanart) Gissa karaktären, inte serien/filmen! :( Om det är Hikaru no Go så är det Sai! "The man inside the board" eller "The man with the GO!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 öhh... jag är dum. förlåt skyller på att jag ska ha ett konvent i morgon och surfar för att jag är lat inte orkar ta itu med allt som ska göras. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 damn it. Känner igen han! Kommer dock inte på från vilken serie! Men tror ganska säkert att det inte är Go.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Tyvärr icke någon från Hikaru no Go. Ledtråd: Yuri Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Waah, jag tänkte gissa på Kannaduki no Miko förut, men drog tillbaks min gissning! Oogami Kazuki från Kannaduki no Miko desho? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Stämmer bra det! Fast animen heter faktiskt Kannazuki no Miko, det är mangan som heter Kannaduki no Miko. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Stämmer bra det! Fast animen heter faktiskt Kannazuki no Miko, det är mangan som heter Kannaduki no Miko. ;) Nej, det är fansubbarna/scanlatorsna som kör med antingen ena eller andra. Grejen är att uttalet "zu" (づ) kan uttalas som både "zu" och "du". Så "神無月の巫女" blir både Kannaduki no Miko och Kannazuki no Miko. 1-0 till mig! ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Stämmer bra det! Fast animen heter faktiskt Kannazuki no Miko, det är mangan som heter Kannaduki no Miko. ;) Nej, det är fansubbarna/scanlatorsna som kör med antingen ena eller andra. Grejen är att uttalet "zu" (づ) kan uttalas som både "zu" och "du". Så "神無月の巫女" blir både Kannaduki no Miko och Kannazuki no Miko. 1-0 till mig! ;p Nevermind that, lägg upp en ny bild bara ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Nej, det är fansubbarna/scanlatorsna som kör med antingen ena eller andra. Grejen är att uttalet "zu" (づ) kan uttalas som både "zu" och "du". Så "神無月の巫女" blir både Kannaduki no Miko och Kannazuki no Miko. När en trovärdig sida som ANN väljer att skriva Kannazuki no Miko så är det det som gäller, för att inte tala om att Kannaduki låter extremt fult. Draw är det enda jag går med på. ;p Och ja, en ny karaktär att gissa på vore nicu med. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg