Mikos_swe Skrivet april 9, 2007 Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 www.amazon.com och sök på Sports & Outdoors på typ anime lr någe så får ni upp massor av bra svärd replicas :D Kolla t.ex http://www.amazon.com/Slicing-Bleach-Ic ... 00-8216868 Det e Kurosaki´s Ban Kai svärd :D ( BLEACH ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 9, 2007 Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 Finns likadana på typ Trueswords m.fl. :p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 Finns likadana på typ Trueswords m.fl. :P Yeah :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet april 9, 2007 Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 Rätt fräckt;D Dock inget jag skulle få för mig att köpa:/ allt för dyrt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Rätt fräckt;D Dock inget jag skulle få för mig att köpa:/ allt för dyrt. _________________ <-------Sneakan har talat-------> Håller med Sneakan totalt ser lite dyrt ut :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FunkyRaspberry Skrivet februari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2009 vill ha typ.. vad som helst från DMC xD letar just nu efter.. Rebellion Yamato Gilgamesh Red Rose (Neros svärd) Spardas svärd letar även efter den silvriga versionen av amuletten i DMC :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg