Empfmil Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Tycker att Serial Experiments Lain är en skitbra serie, även fast jag inte fattade mycket av den. Stämningen räckte för att göra mig nöjd. Men nu vill jag fråga de som sett den vad ni har för tolkningar av serien, om symboliken och vad den har för budskap? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Oj det var rätt längesen jag såg Lain men det lilla jag kommer ihåg ska jag försöka säga. SPOILER SPOILER SPOILER Det som fick mig att klia på huvudet var när Lain träffade sin farsa som enligt mig skulle vara gud och när allt återställdes till det normala det var väl Lains verk eller hennes far för att de tyckte att det behövdes en reboot av systemet. ;) Det handlade rätt mycket om systern hennes också men det hittade jag ingen dold mening med, nån som gjorde det? Budskapet är kanske att man inte ska piratkopiera för då kommer elaka saker ur datorn. XD Eller att vi inte ska spendera för mycket tid på internet och prata med riktiga människor istället. Mycket bra serie föresten. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg