Mellow Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 2L Cola + en biffigt stor sockerkaka. Varje gång? Ingen dålig bulk du. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolf Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 När jag äter till animé brukar det bli glass, mmm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Jag brukar äta fuil och flingor eftersom jag oftast ser anime innan jobbet/skolan.. Ser jag det på kvällen blir det öl och rostade sojabönor, mmm..! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Nudlar slår aldrig fel, lägg till ett par mackor och kanske yoghurt så blir det en stadig måltid. Självfallet är det Samyang-nudlar som gäller, alla andra smakar skit. Utom Delmae Ramen, de är okej, men definitivt ingen Samyang. Och när det inte är mat som gäller så är det cola. Men cola gäller alltid, t.o.m. när jag äter det som jag skrev ovan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Jag äter ibland till Anime, och då kan det vara allting från köttfärsås och spagetti till korvstroganoff eller tårta. Så ingen bestämd maträtt där inte. Förr dock när jag åkte hem på håltimmarna i skolan eller så så var det alltid nudlar som gällde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Allt från filmjölk och mackor till läsk och godis, beror på när under dagen/veckan man har tid att kolla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 18, 2007 Anmäl Share Skrivet april 18, 2007 För mig beror det helt på tillfället. Men oftast är det väl chips och dricka. Eventuellt dip till det. Det mesta är fint. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Nudlar i mängder (speciellt Hot Spicy), men för det mesta så blir det kaffe med snus under läppen.. mums Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet maj 5, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2007 JockeII: Ta mod till dig, du måste smaka ölkorv. upplevelsen får inte missas. Men dom ser ju så...tyska ut. :< Är det verkligen meningen att man ska sitta och smaska på såna som snacks? Det är ju meningen att man ska ha dem som snacks till ölen. Småland EXTRA rekomenderas ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Jag kollar inte på så mycke Anime tyvär :P för kan inte så många Anime filmer men annars sitter jag la med Vatten/Cola och det jag äter er la choklad eller nöter :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Tror jag redan har svarat på detta i "Hur ser du på din anime-tråden" men i vilket fall så here we go again: Vanligtvis så blir det något jag har i kylskåpet som Cola, saft och liknande föremål(Kan också hända att jag dricker bananjuice om jag har det i lagert). Annars kan det någ bli godis, kakor om jag är sugen på det, men om det är en riktig bra anime så vill jag ha full koncentration och äter därför knappt inget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Brukar hämta ut min cola ur frysen vid 22-tiden, öppna en påse 50% less fat chips, har dock inte blivit så mycket chips nuförtiden eftersom man börjar känna sig lite knubbig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Saft eller Oboy/bullar (:'D) - Cola/Chips (:'D) - Ramen (:'D) Beroende på tillgång och tid på dygnet kan det variera men oftast något av ovanstående x) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Cola eller öl Ahlgrens bilar eller.... marshmellows! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VillBoIJapan Skrivet juni 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2007 brukar inte äta så ofta vid datorn men kanske godis ibland och cola ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2007 Öl eller wiskey is the shit. Snus till det. Emellanåt är det ändå gött att braka loss med Coca-Cola Zero och nötter eller chips till det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet juni 18, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2007 brukar ha Cola och jornötsringar. men oftast brukar det vara dom här snörena som sitter på huvan på vissa tröjor man äger oftast utan att jag själv märker det ;( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 19, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2007 Nyhet: Jag äter animé till min frukost. Eller jag menar, öh… tvärtom, kanske. Eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 19, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2007 Nyhet: Jag äter animé till min frukost. Eller jag menar, öh… tvärtom, kanske. Eller? I ditt fall stämmer det nog som du skriver det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juni 20, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2007 Nudlar i mängder (speciellt Hot Spicy) Samma här! Ibland kan det bli lite lyxigare med en kebab, cola och kanske lite godis :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gao Skrivet augusti 15, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2007 Olika.. Ibland tar jag en Öl ibland äter jag nudlar smörgåsar.frukt Men oftast blir det Cola,chips,choklad... Bullar. Bassetts sour winegums.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragool Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Chips, godis, popcorn, nudlar, köttbullar, tacos och m.m. Dvs det som finns i närheten käkar jag :P Dricker läsk eller öl till animén. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg