Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad äter du till din anime?

JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Som rubriken lyder, vad föredrar du att äta när du ser på anime?

Själv brukar jag föredra chips+vindruvor+nötter och cider att dricka.

Ibland är det gott att köra med någon dip också (Grillchips+dill-dip!).

Gillar dom flesta chipssorter fast det ska vara OLW, enda Estrella jag äter är Pepparchips för dom har inte OLW.

Sen på nötter ska det antingen vara torrostade eller såna där stora saltade virgin-jordnötter.

Vindruvor så käkar jag både gröna och blå/röda.

Cider ska antingen vara Rekorderlig på burk eller Stockmos. Fast sen kan det vara gött med Pepsi och Fanta med, och julmust/påskmust när det är säsong för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

naturgodis här med kinas wasabi mix är underbar samnt wasabi ärtor, Öl korv samnt whisky korv breor på om man har whisky till hands ^^ bullar/kakor

Drycker brukarvara pepsi max, sodavatten, whisky, kaffe, te

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oftast äter jag inget för största möjliga koncentration. Vill inte missa en enda pantsu-shot.

Men OM jag skulle äta så är det jordgubbsfil med kellogs k special och russin eller havregrynsgröt med socker och mjölk eller godis (oftast choklad).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

All typ av mat som jag gjort...men trevligast är det med nudlar (MÅSTE äta med pinnar då) för att få lite mer stämmning.

Ibland blir det även lite godis eller chips...men det är när man ser med polarna och har anime kväll :P

Dricka till allt är lite olika. Saft, mjölk, vatten eller Guinnes (Enda RIKTIGA ölen för de som inte vet ;))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pew Pew sa:
JockeII: Ta mod till dig, du måste smaka ölkorv. upplevelsen får inte missas.

Men dom ser ju så...tyska ut. :<

elkorv.jpg

Är det verkligen meningen att man ska sitta och smaska på såna som snacks?

Och sen dagar som någon pratade om så äts det ju mest chips och sånt på helgerna, på vardagarna brukar jag inte vara så jättesugen. Kan vara trevligt med lite lösgodis isåfall för det är inte så mättsamt och blir inte mindre gott om man har en öppen påse liggandes.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte heller jag äter så mkt till anime, kanske lite istee och en kaka, men problemet med kakor är att om man tar en så måste man ta en till... gäller samma sak med godis ;) då blir det lätt en del.

oh! passionsfrukter! det äter jag i mängder! bättre än allt annat godis och tilltugg om ni frågar mig! :P

Öl-korv eller rökt korv är gott men passar bäst till något man äter efter maten eller som föda på lajv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter