JockeII Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Som rubriken lyder, vad föredrar du att äta när du ser på anime? Själv brukar jag föredra chips+vindruvor+nötter och cider att dricka. Ibland är det gott att köra med någon dip också (Grillchips+dill-dip!). Gillar dom flesta chipssorter fast det ska vara OLW, enda Estrella jag äter är Pepparchips för dom har inte OLW. Sen på nötter ska det antingen vara torrostade eller såna där stora saltade virgin-jordnötter. Vindruvor så käkar jag både gröna och blå/röda. Cider ska antingen vara Rekorderlig på burk eller Stockmos. Fast sen kan det vara gött med Pepsi och Fanta med, och julmust/påskmust när det är säsong för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Naturgodis: japanmix och coca cola, jolt, eller apelsinjuice!:D yummi Ibland stark ölkorv med men inte så ofta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 naturgodis här med kinas wasabi mix är underbar samnt wasabi ärtor, Öl korv samnt whisky korv breor på om man har whisky till hands ^^ bullar/kakor Drycker brukarvara pepsi max, sodavatten, whisky, kaffe, te Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Dricker mest te, ibland cola om det finns. Äter ibland ölkorv, chips, ostbågar, godis etc. Inget speciellt med andra ord, bara svensk standard :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Vad är dealen med ölkorven? T_T Alltså äter man det som något snacks eller nåt? Har typ sett såna där små ölkorvar på ICA ibland men tycker inte det ser så gott ut, tror aldrig jag smakat det. :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Vatten och Daim o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 När jag äter något brukar det bli äpplen, bananer, päron eller klementiner. Till det brukar jag dricka kaffe, grönt-te eller vatten. Men för det mesta brukar det bara bli kaffe, vatten och snus. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 för det mesta ingenting alls, bara ser... ibland tar man sig nåt sött, kanske en kaka lr två, men brukar inte bli mer eller jo kanske om det är helg eller så... men annars inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Oftast äter jag inget för största möjliga koncentration. Vill inte missa en enda pantsu-shot. Men OM jag skulle äta så är det jordgubbsfil med kellogs k special och russin eller havregrynsgröt med socker och mjölk eller godis (oftast choklad). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Brukar tugga på DVD-fodralet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 All typ av mat som jag gjort...men trevligast är det med nudlar (MÅSTE äta med pinnar då) för att få lite mer stämmning. Ibland blir det även lite godis eller chips...men det är när man ser med polarna och har anime kväll :P Dricka till allt är lite olika. Saft, mjölk, vatten eller Guinnes (Enda RIKTIGA ölen för de som inte vet ;)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Te(vanligt och grönt) och även kakor/chips(måste trappa ner på det dock känner jag) och ibland helt vanlig mat när jag inte har tid att sitta nere vid matbordet och äta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Nuddlar+fanta+anime = AAhhhh det här är livet:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Apelsin (: alltid. JockeII: Ta mod till dig, du måste smaka ölkorv. upplevelsen får inte missas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 3, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Pew Pew sa: JockeII: Ta mod till dig, du måste smaka ölkorv. upplevelsen får inte missas. Men dom ser ju så...tyska ut. :< Är det verkligen meningen att man ska sitta och smaska på såna som snacks? Och sen dagar som någon pratade om så äts det ju mest chips och sånt på helgerna, på vardagarna brukar jag inte vara så jättesugen. Kan vara trevligt med lite lösgodis isåfall för det är inte så mättsamt och blir inte mindre gott om man har en öppen påse liggandes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Äter man saker när man kollar på animé? Hmm… tja jag kanske tar en kopp té då och då när jag har en animékväll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Äter frukt eller bär, alternativt intar huvudmåltider. Dricker vatten eller grönté. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Om det blir något så blir det något att dricka så som kaffe, té, (mineral)vatten eller en energidryck (hemma blandad med diverse godsaker). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Jag äter sällan något när jag kollar på anime. Förutom om jag är hemma på någon veckodag och fixar en skål nudelsoppa som konsumeras med ätpinnar :) Annars är väl te något jag brukar dricka ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Vanlig mat eller macka... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 Äter vanligtvis inte till anime, men det händer att jag kokar nudlar och rostar mackor för att äta. Det brukar dock inte räcka tmer än till ett halvt avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 har nestea peaches/Vatten och min nya ovana en kartong med havrefras ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 äter/dricker oftast inte något men det kan vara allt från middag till chips:P det vanligaste är väll en kopp kaffe bara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Tror inte heller jag äter så mkt till anime, kanske lite istee och en kaka, men problemet med kakor är att om man tar en så måste man ta en till... gäller samma sak med godis ;) då blir det lätt en del. oh! passionsfrukter! det äter jag i mängder! bättre än allt annat godis och tilltugg om ni frågar mig! :P Öl-korv eller rökt korv är gott men passar bäst till något man äter efter maten eller som föda på lajv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 2L Cola + en biffigt stor sockerkaka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg