kakan Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Bilder... we demand bilder! ;) Jag kommer att ha hela dagen på mig imorgon att fixa till en del bilder jag tog under konventet så förvänta dig lite skoj de kommande dagarna. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Bilder... we demand bilder! ;) Ska precis ta kort på all merchandise jag köpt. Och förresten, ingen Yoko-cosplay, tyvärr :/ Men däremot lyckades Hellis få tag på en riktigt het affish med Yoko som huvudmotiv. Jag hoppas vi får se en bild på den snart ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Bilder... we demand bilder! Jag kommer att ha hela dagen på mig imorgon att fixa till en del bilder jag tog under konventet så förvänta dig lite skoj de kommande dagarna. ^^ Det låter trevligt. Ser fram emot dem. =) Bilder... we demand bilder! Ska precis ta kort på all merchandise jag köpt. Och förresten, ingen Yoko-cosplay, tyvärr :/ Men däremot lyckades Hellis få tag på en riktigt het affish med Yoko som huvudmotiv. Jag hoppas vi får se en bild på den snart ;) Oh fan, det var ju skit också. Ja ja, låt oss vara glada för Hellsinger och hans affish, hehe. Jag har i varje fall en ny Yoko-wallis som jag dessvärre inte kan länka till på grund av risk för "death by näsblod". ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Lyckades inte pallra mig dit den här gången hellre. Skyllde på arbete och födelsedagskalas på lördagen, men det hade nog varit roligt ändå. Kommer ut för lite. Hade vart kul att träffa Sceleris om inte annat. Men men, det får bli en nästa gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Lyckades inte pallra mig dit den här gången hellre. Skyllde på arbete och födelsedagskalas på lördagen, men det hade nog varit roligt ändå. Kommer ut för lite. Hade vart kul att träffa Sceleris om inte annat. Men men, det får bli en nästa gång. Bara Sceleris? ;) Jag skulle gärna ha velat träffa dig efter att vi alla hade en sån skön pratstund under Hanamin i fjol. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Haha, jag är träffvärd! o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Jag har lyckats ladda upp de bilder jag tog för någon timme sen på de inköp jag gjort. Jag kompilerade ett galleri på Pici.se, och den kan ni nå här: Gallerilänk Mitt konto lider just nu. Det var gashapon.dk-butiken som alla mina pengar gick till. De hade helt enkelt för mycket bra saker ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 1, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2007 Jag har lyckats ladda upp de bilder jag tog för någon timme sen på de inköp jag gjort. Jag kompilerade ett galleri på Pici.se, och den kan ni nå här:Gallerilänk Mitt konto lider just nu. Det var gashapon.dk-butiken som alla mina pengar gick till. De hade helt enkelt för mycket bra saker :( Härligt galleri! ;) ... :O ... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 2, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2007 Nu har cosplay bilderna kommit upp på Uppcon:s hemsida. http://www.uppcon.se/gallery/index.php? ... 8%2FJooon/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 2, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2007 Nu har cosplay bilderna kommit upp på Uppcon:s hemsida. http://www.uppcon.se/gallery/index.php? ... 8%2FJooon/ Här finns dock fler bilder: http://www.uppcon.se/gallery/index.php? ... pCon%3A08/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 8, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2007 Ber om ursäkt för att jag tar sån tid på mig med bilderna jag tog på UppCon men har inte haft tillfälle/ork för att ge mig på dem förrns idag. Tänkte använda mig utav fotoarbetet bilderna är till för och visa upp här men som sagt; är inte helt klar än. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 22, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2007 På min bilddagbok kan man nu beskåda UppCon-bilder! Glöm inte att det är dagarna 28-30 september som gäller --> http://cookiebites.bilddagboken.se/ Finns även några extra bilder utöver dem jag valde för arbetet på dagens datum. (22 oktober) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg