SkuttyWan Skrivet september 24, 2007 Anmäl Share Skrivet september 24, 2007 Jag kommer sitta och vänta på er redo att checka era bokningsnr. när portarna slås upp. :] Och har btw ingen aning om var jag kommer sova. o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 25, 2007 Anmäl Share Skrivet september 25, 2007 Jag kommer sitta och vänta på er redo att checka era bokningsnr. när portarna slås upp. :] Och har btw ingen aning om var jag kommer sova. o/ Har du någon aning om du kommer att sova? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet september 26, 2007 Anmäl Share Skrivet september 26, 2007 Alla anime.se-människor kommer naturligtvis och ser Macross-filmen. Träff efteråt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Alla anime.se-människor kommer naturligtvis och ser Macross-filmen. Träff efteråt? Ja, det skulle väl vara om den träffen är i biosalen där Honneamise visas. Och om träffen går ut på att alla kniper käft och ser på ett av animéhistoriens storverk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Ja, det skulle väl vara om den träffen är i biosalen där Honneamise visas. Och om träffen går ut på att alla kniper käft och ser på ett av animéhistoriens storverk. Ja det låter iofs som en bra träff. (Macross-filmen är längre än jag trodde, kändes som det skulle vara lite tid mellan.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Ja, det skulle väl vara om den träffen är i biosalen där Honneamise visas. Och om träffen går ut på att alla kniper käft och ser på ett av animéhistoriens storverk. Ja det låter iofs som en bra träff. Det tycker jag också. Vilket kan vara förklaringen till att jag aldrig får komma till skott. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Okej, eftersom jag och min stora kamera inte kan närvara så utgår jag ifrån att ni mina bröder och systrar fotograferar och dokumenterar så att vi här hemma i höstmörkret (visst låter det som att ni ska utomlands?) får ta del av det hela. Efterlyses - Högupplösta bilder och filmer på: * Yoko-cosplayare <-- högsta prio * "Lucky Star-dansen" (garv) * Yoko-cosplayare <-- näst högsta prio Så, det var väl de tre viktigaste. Går det inte att hitta något av dessa alternativ så nöjer jag mig med film/bilder på någon som cosplayar som Yoko... [hide=]Ja, jag önskar att jag kunde följa med.[/hide] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Efterlyses - Högupplösta bilder och filmer på: * Yoko-cosplayare <-- högsta prio * "Lucky Star-dansen" (garv) * Yoko-cosplayare <-- näst högsta prio Så, det var väl de tre viktigaste. Går det inte att hitta något av dessa alternativ så nöjer jag mig med film/bilder på någon som cosplayar som Yoko... [hide=]Ja, jag önskar att jag kunde följa med.[/hide] Haha, vad desperat det där lät ;) Det enda jag har i kameraväg är min 2 mpix-mobil med halvdålig bildkvalitet och en 3,5 mpix digitalkamera med halvbra bildkvalitet. Men Kakan kommer dokumentera en hel del, samt att Uppcons hemsida alltid har sitt galleri ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Har med mig min digital kamera. Ska göra mitt bästa meatrose *Honnör* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Kan man köpa sådandär dagsbiljett, på plats? =o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Kan man köpa sådandär dagsbiljett, på plats? =o Aa det ska man kunna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Aa det ska man kunna. Nä, det ska man inte alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Nehepp. Brukar man väl alltid kunna? Endagsbiljett.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 De har sålt slut helt, så det kommer inte säljas något alls i dörren enligt arrangörerna på Uppcons forum. om de sen ändrar sig i sista minuten vet jag inte, men som det står nu - inga dagsbiljetter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Okej, där ser man! Bra att någon har bättre koll än jag i alla fall. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 28, 2007 Anmäl Share Skrivet september 28, 2007 e d nån somm ska på uppcon ja funderar på att fara dit =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet september 28, 2007 Anmäl Share Skrivet september 28, 2007 Tror du inte får så många svar pga att dom flesta redan är där ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 29, 2007 Anmäl Share Skrivet september 29, 2007 Jag kom just hem därifrån ^^ Skitt kul måste jag säga att det var. Hmm men du sceleris träffade jag dig där igår :D jag tror jag träffade dom flesta ifrån anime.se som skulle ditt, flaskis, Kakan, Hellis, Skatan, Doppler, rotfrukten. trevligt folk hela bunten men Hellis var lite läskig ibland ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Jag kom just hem därifrån ^^ Skitt kul måste jag säga att det var. Hmm men du sceleris träffade jag dig där igår :D jag tror jag träffade dom flesta ifrån anime.se som skulle ditt, flaskis, Kakan, Hellis, Skatan, Doppler, rotfrukten. trevligt folk hela bunten men Hellis var lite läskig ibland ;) Hellis är alltid läskig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Vad snackar ni om? Hellis var ju tokskön! Nu måste vi bara jobba på att få honom tillbaks till Loliträsket ;> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 haha jo ^^ han kanske ska ta och se kodomo no jikan när den komemr så blir han nog fast i loli träsket, skulle jag tipa på iaf ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Jäkla gubbe på busshållplatsen kallade min MAi docka en barbie. Men det var tok roligt på uppcon. Vi måste ordna så alla Stockholms animare och närliggande kan mötas snart igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Jäkla gubbe på busshållplatsen kallade min MAi docka en barbie. Men det var tok roligt på uppcon. Vi måste ordna så alla Stockholms animare och närliggande kan mötas snart igen. AA det skulle vara skoj som fan ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Jäkla gubbe på busshållplatsen kallade min MAi docka en barbie. Men det var tok roligt på uppcon. Vi måste ordna så alla Stockholms animare och närliggande kan mötas snart igen. Haha, den var bra! Gamla gubbar hänger inte med i svängarna, men jag kan förstå honom. När man inte vet kan man bara tro, eller vad man ska säga =_=. Själv var jag på Uppcon, skit kul var det! Hoppas att det inte dröjer allt för länge tills nästa Uppcon arrangeras ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Bilder... we demand bilder! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg