F.d. medlem Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=51240 Såg just detta klipp på Gametrailers. Jag vet inte hur gammalt detta är men jag rekommenderar att ni som har kontokortskonto sparat för att köpa XBLA-poäng och liknande... Ta bort det genast och sedan hoppas att detta aldrig händer er. Detta är inte för att basha 360 eller något åt det hållet. (jag har en själv) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 Microsoft for teh win. EDIT: kanske ska tillföra lite mer till ämnet, så nej jag är ingen beundrare av varken Xbox, Xbox 360 eller Windows. Sen så är inget säkert, det var bara väntat, man tycker iofs att konsol-online spelande (om det inte är kombinerat med pc-online spelare), borde vara betydligt säkrare än pc-spelandet. Men tydligen inte, verkar vara ännu svårare att få rätt på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 22, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 Det skulle inte förvåna mig ifall det är sammankopplat med MS webtjänst för Live (PC). För jag menar... Det är ju inte vidare lätt att hacka sig in om man inte använder sig av en PC till att börja med. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg