PokaSorM Skrivet mars 19, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2007 Heej! Här har jag fixat en Ouran High School Host Club fanclub om någon vill vara med! lool..... När jag såg Ouran High School Host Club första gången då tyckte jag att det var jättekul men ganska bögiga av sig men ändå...... Nu tycker jag att dom rockar fett! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 19, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2007 Att vara bög är inget negativt. Dela med dig mer om din fanclub. Info osv. Jag har nämligen en vän som gärna skulle vilja vara med, han heter Andreaaas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet mars 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2007 Det menar jag inte det helt ok att vara bög... Visst vad kul! tja vi kan ha fanart,fanfics och mycket annat och så glömde jag att jag skulle vilja veta vilken karatär som ni gillar bäst. men det kan ni säga ändå^___^ alla är välkomna hit som gillar det här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 21, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2007 Kramas man mycket med eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet mars 22, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 tja..... Kramas är iget fel på XD Vi kanse kommer göra en RPG någon gång oxå om någon vill^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet mars 22, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 tja..... Kramas är iget fel på XD Vi kanse kommer göra en RPG någon gång oxå om någon vill^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 haha mellow ditt cp ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet mars 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 24, 2007 Andreaaas välkomen hit ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 24, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2007 Brukar ni lana typ CS med eller?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet mars 26, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 26, 2007 Inte jag....... däeför jag har mycket att göra och så har jag inte internet hemma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg