Tifa_Lockheart Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 HEj! Jag vet inte helt äkert om denna tråd får vara här, men jag vill bara veta.. Är det verkligen så att ANimeYmui har lagt ner, eller är sidan bara tillfälligt borta? För ddet går inte att komma åt edn sidn längre... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Har också märkt att den varit nere i över en vecka nu, har googlat lite men inte hittat någon vettig info. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tifa_Lockheart Skrivet mars 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 en vecka? den har arit nere i snart en månad.. väldigt synd för det är en så sjukt bra sida att hitta nime på.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Den är sjukt dålig, och dessutom inte tillåten enligt reglerna på det här forumet :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 en vecka? den har arit nere i snart en månad.. väldigt synd för det är en så sjukt bra sida att hitta nime på.. Jag kollar den inte så ofta så jag har inte märkt längre än en vecka. Och det enda jag använder den till är för att hämta wallpapers, då dom brukar ha rätt fina i 1600x1200. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Animeyumi? Aldrig hört talas om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Jag antar att han menar AnimeYume som mycket riktigt har varit nere ett tag nu. Är dock böjd att hålla med Dread, AY var rätt rätt kass i alla fall... ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Inte hört talas om den sidan heller. Men då man aldrig kommit i kontakt med den så håller jag nog med er om att det var en dålig sida ;> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Men dom har fina wallpapers ibland! ; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Jag hängde där ett tag men inte nu längre, dels för sidan e nere, den buggar och den segar. I alla fall för mig. Men de e klart, innehålls mässigt när den väl funkar e väl bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tifa_Lockheart Skrivet mars 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Jag hängde där ett tag men inte nu längre, dels för sidan e nere, den buggar och den segar. I alla fall för mig. Men de e klart, innehålls mässigt när den väl funkar e väl bra. säger som dej.. Man var tvungen att ha använder å shit för att få hem vissa saker/ se vissa saker.. Men anyway.. Man fick iaf sin anime på japanska och inte engelska. Finns andra sidor, men då är det typ japanska med Fransk eller spansk text.. Segt om man inte har rååååååååååååååpluggat de språken... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 19, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2007 Jag hängde där ett tag men inte nu längre, dels för sidan e nere, den buggar och den segar. I alla fall för mig. Men de e klart, innehålls mässigt när den väl funkar e väl bra. säger som dej.. Man var tvungen att ha använder å shit för att få hem vissa saker/ se vissa saker.. Men anyway.. Man fick iaf sin anime på japanska och inte engelska. Finns andra sidor, men då är det typ japanska med Fransk eller spansk text.. Segt om man inte har rååååååååååååååpluggat de språken... Då vet jag inte vart du har letat för jag har då aldrig fått med fransk/spansk sub eller något annat än just engelsk. F.ö så håller jag med JockeII angående wallpapers på denna sida! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tifa_Lockheart Skrivet mars 20, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 20, 2007 Jag vet inte heller.. men jag har tankat på nån sida och då finns ddet ingen infpo om talande språk etc i filmen, sen har jag kolalt och den har varit åt helvete fel.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg