andiegirl Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Någon som vet någon affär i antingen Halmstad, Helsingborg eller Göteborg, där man köpa t-shirts med anime/mangatryck? Jag menar inte vanliga t-shirts med en bild på en animetjej, utan sådana där t-shirts där hela t-shirten har ett färgglatt snyggt tryck på sig. Har sett massor av auktioner på tradera med exakt sådana som jag är ute efter, men jag är så gammalmodig av mig att jag inte vill köpa kläder via nätet, eftersom jag vill prova dem först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Jag vet ingen affär, men om du går på diverse marknader så brukar dem ha klädstånd, som ibland säljer det du är ute efter. Sen om det är orginal eller inte, skulle jag gissa på det senare, men vad gör det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet mars 21, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2007 Finns en butik nära Järntorget i Göteborg som säljer ganska mycket t-shirts osv. Det är inte officiell merchendice, men det är helt omöjligt att få tag på i sverige typ. Så du hittar inget sånnt i butikerna, du får importera från japan isf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andiegirl Skrivet mars 23, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2007 Tack för svaren! Marknad vet jag inte om jag kan hitta någon nu, men jag kommer definitvt kolla in den där affären vid Järntorget nästa gång jag är i Götet. Tack för tipset! :D Förresten, vad säljer de mer för grejer i den butiken? Något annat anime/mangarelaterat? Har redan "beställt" två t-shirtar på tradera... Kunde inte hålla mig, fast jag veeet att de säkert kommer vara för stora. ;) Får väl slänga in dem i tvättmaskinen på hög effekt med utsidan in och hoppas på att de krymper till rätt storlek. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet mars 24, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2007 Nja, har inte varit där på typ ett år, men då hade dom bara lite onegai teacher, naruto, bleach tröjor osv. Men typ 100m därifrån finns dolores som säljer ganska mycket manga/artbooks osv. Även lite figurer. Men är mer som en liten version av SF bok fast med ett hörn för porr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuu Skrivet september 22, 2007 Anmäl Share Skrivet september 22, 2007 Nja, har inte varit där på typ ett år, men då hade dom bara lite onegai teacher, naruto, bleach tröjor osv. Men typ 100m därifrån finns dolores som säljer ganska mycket manga/artbooks osv. Även lite figurer. Men är mer som en liten version av SF bok fast med ett hörn för porr Var exakt ligger de har butikerna? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet september 22, 2007 Anmäl Share Skrivet september 22, 2007 Någon som vet någon internetbutik med motsvarande saker? Svensk eller utländsk spelar ingen roll... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg