Whahaa Skrivet mars 17, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2007 halåå... Jag har inte tecknat på åratal men jag har nyligen börjat kolla på anime serier så jag blev lite inspererad av deras teckningsstil och ville prova på att rita en själv... http://s156.photobucket.com/albums/t17/whahaa85/?action=view¤t=skanna0001.jpg Skriv gärna vad ni tycker och vad som behöver förbättras Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Ser najs ut, men säg inte Waaagh för du får du mig tro du ritat Orks ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 WhaaaghTV! Rätt så fin bild, lite för runda ansikten bara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Nae, för runda ansikten tycker jag inte det är. men snarare för stora och kantagia ögon. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 jag tyckte de såg nice ut:) isåfall huvudformen på den översta om man måste klaga på nått^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whahaa Skrivet mars 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 jag tyckte de såg nice ut:) isåfall huvudformen på den översta om man måste klaga på nått^_^ jo ja vet... den översta var egentligen bara en skiss av en annan teckning, tänkte sudda ut den helt men hade fyllt i den för starkt redan så den hade lämnat linjer efter sig om ja suddat så ja lät den vara kvar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 20, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2007 Försök att tänka hår som strån eller klumpar av hår. Så som du har skuggat det nu, får man lite det intrycket att det är något plastigt och runt enhetligt. Tänk på hur hår rör sig och att det gärna är små hårstrån som sliter sig osv. Men du är på god väg, jag gillar ögonen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg