Xenocloud Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Jag har Onegai Teacher på DVD från USA och där så är det censurerat när lådan välter. Ni som säger att det inte är censurerat. Är ni säkra på det? Jag har Mangan med, och där är det allafall inte censurerat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 hehe, jag funderade också på det när jag såg serien. först trodde jag att det var något snuskigt, jag tänkte aldrig på att det skulle kunna vara översättarna som bara lagt till lite censur för att jävlas. men så är det säkert. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Jag har INTE censur på min version... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 Herid Fel vilken version av Onegai Teacher har du? Har du den på DVD? Vilken region? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 Eh. Du känner mig. Jag köper inte serier som är just på gränsen till bra. Jag har Anime-Ones version. Ingen censur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2004 Haha !!! det här blev ju en riktigt rolig tråd...fast lite väl mycket fula ord. ....Jo...kanske lite för rolig, men det är väl så att någon har gjort det för att hetsa upp folk. End of story. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babak Skrivet juli 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Herid Fel: 1. Det finns ingen ocensurerad version av Onegai Teacher. Inte någon censurerad heller. Det som folk länkar bilder till är en sak som SKA vara där. Efter att ha snackat med en del folk så har jag lyckats fixa bevis. Och beviset finner du här. Du ser själv att en i Anime-One teamet säger att det ska vara så. Så har då sett en ocensurerad version så är det en fake. Tror, eller tycker du jag har fel så kan du gärna bevisa att jag har det. 2. Pocky är inte som namnet "popcorn". Pocky är ett känt godismärke i japan. Du kan säkert hitta någon liknande i en affär i närheten. Och då heter det inte Pocky. Pocky är inte ett namn på en matvara, utan ett märke. Det var allt. Ärligt talat borde du kolla att du verkligen har rätt nästa gång. Att ge ut fel information till folk som försöker ta reda på saker är inte bra, och framförallt inte snällt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg