Regen Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 I ett tidigt avsnitt av serien onegai teacher (tror det är trean), när läraren flyttar så råkar en flyttlåda välta ur. innehållet i den är cencurerat. i många år har jag undrat vad som funnits däri (även om jag har mina aningar). någon som vet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Vad tror du det är? Och jag har sett hela serien och inte f*n är något censurerat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 skulle tro att det är nått som börjar på D och sluta på ildo.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Tänkte på det när jag såg den men brydde mig inte så mycket om det, känns oviktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 njae, fick för mig att man kanske fick se vad det var i 12... men kanske inte.. Jamen nått var det väl :) D- ildo tänkte jag nog mig inte precis...men vem vet. The truth is out there. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 http://www28.brinkster.com/burebv/hoho.jpg - lådan http://www28.brinkster.com/burebv/ojoj.jpg - mor med motodriven d!ldo jo det som faller ur lådan är inget sexistiskt har jag hört, jag frågade om detta men jag kommer inte ihåg vad jag fick för svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 serien är ju lite sådär ! Så det skulle ju kunna vara en D#L#O. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Den version jag har sett har inget sexistiskt innehåll... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Såg inget skumt i lådan?_? Kanske ska ta en titt igen, men jag borde sett en censur iaf, det är jag säker på. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Jag har mig fan sett serien på en 8x5m duk med 12 andra personer. Inte fan var det NÅGON som såg det. Jag begär experthjälp. ROCKMAN!!! Sedan så misstänker jag att de censurerat bara för att man skall fantisera till sig någon som gör en upphetsad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Mkt trolig teroi Herid. *MHM MHM* *Nickar* :> Aja, lustigt det där :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 ja inte fan är det en dildo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Det som finns i lådan är bara massa radio aparater. Det finns inget snusk i lådan. Om man läser Mangan så ser man att det är massa Radio Controll Device som ligger i lådan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Som jag sade, den som censurerat har gjort det för att skapa upphetsning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Jo, det stämmer nog, den versionen jag såg var det censurerat. Det är väl troligtvis översättarna som gjort det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Kanske det var så att när de gjorde mangan så betalade de som tillverkar radioapparaterna pengar till skaparna för att de skulle ta med deras produkt, men i animen så ville de inte betala. Pocky har säkert betalat en hel massa pengar för att få ha en så stor roll i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Som sagt, det handlar antagligen om reklam. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Pocky är inte ett märke Rockman, det är ungefär som namnet Popcorn... Lyssna på denna mening; "Popcorn har säkert betalat en hel massa pengar för att få ha en så stor roll i serien." De pocky jag har kvar och de Pocky som är med i onegai är gjorda av Galico som är ungefär som OLW i sverige. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo^^ Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 oo00oo, Herid kan sina saker :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Jaja, men jag viste inte vad tillverkaren hette så jag skrev bara Pocky. Men om jag skriver så här då: Galico har säkert betalat en massa pengar för att få så stor plats i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Jag vet att du menade det så, du behövde inte rätta dig själv. Jag skulle bara upplysa dig eftersom jag trodde du var intresserad i sådant onödigt vetande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
T-man Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 I ett tidigt avsnitt av serien onegai teacher (tror det är trean), när läraren flyttar så råkar en flyttlåda välta ur. innehållet i den är cencurerat. i många år har jag undrat vad som funnits däri (även om jag har mina aningar). någon som vet? Vilken låda??? Den när hon flyttar in (avsnitt 1 och 12)? Det är fan inget som trillar ut där för lådan öppnas ju aldrig och inte fan finns det nåt som är censurerat heller, inte i hela serien! Så tyvärr så vet jag inte vad du menar. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moriquende Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 T-Man http://www28.brinkster.com/burebv/hoho.jpg - lådanhttp://www28.brinkster.com/burebv/ojoj.jpg - mor med motodriven d!ldo där ser ni screenshots från ett av de första och det absolut sista Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Eh.. Ja. Men det är inte vad du tror att det är. Det kan jag försäkra dig om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg