Skatan Milla Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Virtua Fighter 5 - It's nice Dead or Alive 4 - It's nice, fortfarande efter nästan 2 år. Super Street Fighter II Turbo - It's nice, speciellt eftersom det är på arkad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Just nu lirar jag Resident Evil 4 - Wii Edition. Har redan spelet till Gamecube och PS2 men ville ha det även till Wii. Spelet till Wii är riktigt bra och kontrollen är väldigt unik. Jag varvar detta med att spela Legend of Zelda - Phantom Hourglass till Nintendo DS. Spelet är väldigt snyggt och sådär trevligt som Zeldaspel brukar vara, det är dock en aning för enkelt hittills. Har även fått hem Metroid Prime 3 - Corruption till Wii och ska prova det senare i kväll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Infinite Undiscovery nytt JRPG från Square-Enix, mums! Och för övrigt så släpps Naruto - Rise of a Ninja imorgon. Köper väl det när det blivit billigt, bara för att. Kingdom Under Fire - Circle of Doom verkar rätt fräckt med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Infinite Undiscovery nytt JRPG från Square-Enix, mums! Är ju inte squenix som utvecklar det, dom publicerar det bara. Med det sagt så säger jag ändå att spelet ser ut att kunna bli riktigt nice ändå. Men det som glädjer mig mest är 360 exklusivt = större chans att se FFXIII på den vita och gröna konsollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Är ju inte squenix som utvecklar det, dom publicerar det bara. Har jag sagt något annat? "Från Square-Enix" betyder nödvändigtvis inte att dom utvecklat det. ;) vita och gröna konsollen. Den är ju militärgrön och kopparbrun! T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Kingdom Under Fire - Circle of Doom verkar rätt fräckt med. Själv tycker jag att det skulle ha utnyttjat den nya teknologin till att utveckla konceptet i tidigare Kingdom Under Fire-spelen istället. Kingdom Under Fire: The Crusaders, som är ett actionorienterad strategispel och inte ett action-RPG som Circle of Doom verkar bli, är än så länge det bästa spelet jag har spelat på Xbox. Tänk ett spel med en Warhammer-liknande värld som spelas som Total War-serien men med möjligheten att styra generalen ute på slagfältet a la Dynasty Warriors. (Eh, men till skillnad från Dynasty Warriors så är man inte övermänsklig (åtminstone inte lika mycket)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Spelar Final Fantasy XII just nu och ser givetvis fram emot XIII även om det är en evighet kvar tills det släpps. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 2, 2007 Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Spelar Naruto: Rise of the ninja(paus dock i väntan på Jap röster), KH2(igen, klara 100% på allt) och Splinter cell: Double agent(igen, klara 100% på allt). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 Lirar ingenting just nu, men lirade WoW från release fram till Juni i år.. guilden la ner och kände inte för att fortsätta längre! (Lirade inte i samma guild sen release, men den jag hade senast la ner) Ska köpa xbox360 o börja lira Naruto: Rise of a Ninja ~_~ Lirade det hos en polare och det va så nice! neeeeeeed ~~~~ Men som Timotei sa skulle det va ännu bättre med japanska röster :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 Ska köpa xbox360 Extremt smart val2k! Förutom Halo 3, spelade jag även Final Fantasy 6 innan jag fastnade på första Fiendebossen som gjorde att jag började spela fyran istället. Man vill ju såklart men efter tolvan har längtan efter tretton svalnat... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 Längtar även till Army of Two som kommer i februari ^^ till xbox såklart. Och har tyvärr aldrig tyckt om Final Fantasy.. har inget emot själva spelen men fastnade aldrig för dem.. har spelat 9an tror jag det var.. vet inte exakt:P Har iofs inte testat spela det på flera år.. kanske tycker om det nu? Kanske testar nån gång igen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 5, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 spelade jag även Final Fantasy 6 innan jag fastnade på första Fiendebossen zamg go lvl nab -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 spelade jag även Final Fantasy 6 innan jag fastnade på första Fiendebossen zamg go lvl nab :sleep: Dödade Enemy Craben precis men nu är alla förutom Biggs döda och man kan inte handla något inga pheonix eller någonting. Tar för mycket på nerverna för att våga se vad som ligger Beyond. Så nu spelar jag återigen Anime.Se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 Den här veckan släpps följande bra spel: CoD 4 (mumma) Ratchet and Clank: Tools of destruction(mumma) Sen kommer A.C 16 november och Mass Effect 23 november. Hur ska man få tid till allting? :| -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 Den här veckan släpps följande halvdana spel:CoD 4 (Ännu ett segt krigsfps i mängden, usch.) Ratchet and Clank: Tools of destruction(Helt okej, men inte mer.) Fixed. ; ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 ^ >:( -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 spelar metroid prime 3 och Tabula Rasa just nu. riktigt mysiga faktiskt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 Oh, Metroid Prime 3... hur känns det att styra Samus med Wii-mote? =) Längtar som fan efter Star Craft 2 för övrigt... men det lär jag inte vara ensam om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 Oh, Metroid Prime 3... hur känns det att styra Samus med Wii-mote? =) Längtar som fan efter Star Craft 2 för övrigt... men det lär jag inte vara ensam om. helt underbart, var lite knasigt i början innan man hadde vant sig, men sjukt kul. skillnaden från dom tidigare spelen går inte att beskriva ^^ SC2 ligger högt up på önskelistan ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Längtar efter top 5 1. Final Fantasy XIII 2. Final Fantasy VII - Crisis Core 3. World Of Warcraft - Wrath of the Lich (Slippa stampa i Outlands..) 4. Starcraft 2 5. Diablo III (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 1. Battlefield 3 2. Dawn of war Soulstorm en expansion... 3. Settlers 4 Rise of an empire / ska köpa de imorg... 4. Empire earth 3 5. ......typ Warhammer online Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet november 14, 2007 Anmäl Share Skrivet november 14, 2007 Just nu lirar jag Gear of War på PC. Sjukt kul med Co-op på varsin dator, men det drar ner en hel del på grund av att det är så linjärt :| . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 14, 2007 Anmäl Share Skrivet november 14, 2007 jag spelar mycket på www.king.com utmanar gärna någon där! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 14, 2007 Anmäl Share Skrivet november 14, 2007 jag spelar mycket på www.king.comutmanar gärna någon där! Mm, du lär ta mig på Model Studio, eller inte~ >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 15, 2007 Anmäl Share Skrivet november 15, 2007 Virtua Fighter 5 :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg