Timotei Skrivet mars 23, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2007 Började även på Wind -a breath of hear igår och måste säga att jag tycker om det spelet extremt mycket! Så nu har man en hel del bollar i luften samtidigt. Får ta och dra igenom Wind och Clannad först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Hm. Är det något du har importerat från Japan, kanske? Jag hörde att Slash äntligen skall släppas i staterna, men det kan det ju inte redan ha gjort. Inte direkt... äger nämligen en chippad PS2. Att Slash ska komma till staterna har inte hört något om. De är väl fullt upptagna med att porta Accent Core till PS2 antar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 25, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juni 25, 2007 Har börjat spela Baldur's Gate 2 igen, må så vara att grafiken inte är den trevligaste men det gör faktiskt inte så mycket. Storyn och världen är underbar och det finns trevliga upptäckter att göra runt varje hörn. Fast det är irriterande att man nästan bara hittar massa goda lurkar i början, en mage/thief som vill ha hjälp att rädda sitt kungadöme, en paladin som ska göra goda gärningar och en cleric/mage som är naiv och genomgod. Som tur är finns den gamla sviniga dvärgen med som bara är intresserad av att tjäna pengar och vara svinig, han bryr sig inte om man dunkar ner någon för gear eller för att man är på humör! Fast problemet är också att man gillar en del av sina goda karaktärer, kan man göra annat än att älska Minsc? Och Aerie är ju så snäll och rar. Jaheria och hennes självgodhet kan jag däremot gärna klara mig utan. Dessutom är hon True Neutral så hon är en riktig bråkstake, och detsamma gäller för japsen Yoshimo som kommer förråda en om jag minns rätt. Men jag har aldrig blivit det för jag brukar alltid dumpa han i början. Men det är störande mycket multi-classer med, svårt att få ihop sitt perfekta team. Min egen karaktär är för övrigt en Fighter med Berserker inriktning. Tyckte att det passade sig bäst med tanke på att han ska vara ledaren för teamet och stå up front och ta smällarna. Icewind Dale 2 ska jag också installera igen sen hade jag tänkt, har inte lirat den serien så mycket alls får jag erkänna. Sen ska jag även ta och köra om Oblivion tänkte jag, i och med expansionen. Sen vill jag ha en PC konvertering av The Darkness nuuuu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet juni 25, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2007 Ser framemot The Darkness till min 360 nästa vecka(100'' > 20'')^. Spelar just nu wow dock börjar det bli lite trist så man får väl spela igenom några gamla härliga lir(FF7, KH1 och 2 samt MGS 2 och 3). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 26, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2007 Vad jag spelar just nu: Vad jag väntar på: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juni 26, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2007 Spelar just nu Beatmania 12th Style Happy Sky, väntar på Beatmania 13th Style Distorted. Kommer 30 Augusti :D Sweet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet juni 26, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2007 Jag lirar för det mesta quake wars betan just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frunk Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 Just nu spelar jag: -WC3 (Dota) -Cabal Online -Dawn of war: Dark crusade -Hearts of Iron 2 Jag väntar på: -Bioshock -Starcraft 2 -Warhammer 40k MMOG We are very excited to be working with Games Workshop on the first-ever MMO game based on the Warhammer 40,000 universe. Our agreement calls for worldwide rights, so we definitely plan to launch the game across North America, Europe, and Asia. We are very early in development, so it would be premature to comment on potential ratingsKan inte bli annat en succe :D Vill ni läsa allt från interjuv med THQ tryck här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet juli 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2007 -Warhammer 40k MMOG Just det, den får man ju inte glömma :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet juli 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2007 Lirar Overlord, som faktiskt är riktigt ballt...^^ Längtar som faen till Warhammer Online...:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2007 cabal online mest atm, detta forumets fel förövrigt ^^ ser fram emot spore, och warhammer online :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet juli 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2007 Starcraft II ser jag fram emot. Fan om Blizzard går och gör en Warcraft III nu... jag hatade hur Warcraft 3 förstörde den annars gamla goda serien. Spelar för stunden inte någonting. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arukaado Skrivet juli 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2007 Spelar just nu: Penumbra Overture Spindelharpan (:P) Ser fram emot: Hellgate: London Loki Sacred II Spore Starcraft II Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Fredag nästa vecka släpps Bioshock! Årets FPS kanske? Ska bli intressant att se vad för krämig grafik det har att erbjuda och vad för trevliga vapen det finns att massakrera monster under vattnet med! Förhoppningsvis får vi mindre lagliga personer det ännu tidigare, ooooooooohohohohohohoho! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 FFXIII FFXIIIVS Heavnly Sword White Knighs story Assassins Creed Folksoul/folklore MGS4 Resident Evil 5 Silent Hill Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Allt som Sakura har skrivit + Bioshock(Demot var extremt underhållande) så jag ser framemot när jag får det hemskickat nästa vecka. Även min sexiga Big daddy figur! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Med tanke på att jag tyckte att System Shock 2 var kanske teh best game evarr?!, ser jag fram emot BioShock. Men jag vill inte uppgradera datorn eller köpa en Xbox 360, och det kommer inte till PS3... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Ja, System Shock 2 har jag bara goda minnen av, och Bioshock ser onekligen intressant ut. Jag är dock tämligen säker på att min dator skulle sparka bakut om jag ens tänkte tanken på att installera ett nysläppt FPS. Sist jag köpte ny hårdvara till skrället var i samband med Half-Life 2-releasen. Spel jag spelar nu: Inget. Det händer att jag och polarna samlar ihop oss någon kväll i månaden för att spöa lite n00b-klaner i CS, men det brukar sluta med att man blir förbannad för att man har tappat så mycket sedan "glansdagarna". Spel jag ser fram emot: CSP. Detta mest för att jag är nyfiken på hur det ska gå och hur det kommer bli. Scenen riskerar att splittras en aning då e-sport-stjärnor och sponsorer (i regel hårdvarutillverkare) drar åt två olika håll. SC2. Eftersom jag älskar Blizzards samtliga spel och har haft otroligt skoj med det första spelet så är det svårt att inte längta efter 2:an. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Spelar för fullt just nu: Pokémon Pearl Panel de Pon DS Civ IV Geometry Wars Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MarGeta Skrivet augusti 19, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2007 spelar: pokemon pearl melty blood act cadenza ver b väntar på: um, finns massa jag väntar på men vet att jag inte kommer att kunna skaffa det så känns lite meh...men iaf budokai tenkaichi 3 SC2 expansion till supreme commander expansion till C&C 3 nästan helt säker på att jag glömt något Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet augusti 21, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 Just nu spelar jag : Final Fantasy VIII , har sakta men säkert jobbat mig genom de FF spela jag fått tag på . Spelar även WoW lite sporadiskt. Ser fram emot : Heavenly Sword , Fifa 08 , PES 2008 , Shin Megami Tensei - Persona 3 och många mer :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 Spelar även WoW lite sporadiskt. Jaså, vad för karaktär och vilken server måntro? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet augusti 21, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 Spelar en hunter på Bloodscalp aka HUNscalp - Har inge gear och skryta med dock :P gimpen Fick min första hunter kapad så den här är rätt färsk :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 22, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Soul Calibur 4!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 22, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Soul Calibur 4!! You better. ^^ Har du någon film från när du lirar? Som gammal CS-nötare har jag naturligtvis en egen fragmovie, men jag vet inte hur det funkar med DoA. Som Beat 'em up-älskare (dock ärke-n00b) tycker jag att det skulle vara kul att se. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg