JockeII Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Jao, finns det för anime så varför inte för spel. :> Bara att skriva vad ni spelar för spel just nu, och att skriva lite om spelet är alltid trevligt med om ni vill det. Drog en kombinationstråd med så man kan skriva vad för spel man ser fram emot som kommer ut någon gång under året. Dom jag spelar nu är: Brave Soul Fable Gadget Trial Heart de roommate Sen ska jag börja spela PC-versionen av Jade Empire så fort jag orkar, verkar riktigt bra! Och ett spel jag ser fram emot är Command & Conquer 3 som ska komma i slutet av Mars! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 wow lite halvt inaktivt, samt Supreme Commander, och Alien Shooter 2: Vengeance :P men det mest efterlänktade för tillfället är nog Command and Conquer 3: Tiberium wars, riktigt härligt är demot. Och Alienrasen verkar riktigt tuff! Vad än Gamereactor skriver! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Spelar just nu WoW, ja jag känner mig så unik! Och Final Fantasy 12, jävligt sjyst spel. Tänker börja smått på Heart de roommate och Brave Soul(tack för tipsen JockeII). Även jag ser framemot Command & Conquer 3. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Har inte jätte mycket tid med spel nu förtiden pga irl, men annars spelar jag wow, lite soldat, och warhammer 40k: dawn of war. Väntar fortfarandre ivrigt på Warhammer: age of rockoning;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 För närvarande spelar jag Final Fantasy XII och Castlevania: Harmony of Dissonance. Det sistnämnda är det första spelet i Castevania-serien jag har spelat, och jag föll för konceptet direkt. Det ska bli skönt när skolan är över och jag har tid att utforska serien ordentligt. Spel jag ser fram emot är Metroid Prime 3, Super Paper Mario, Super Mario Galaxy, Metal Gear Solid 4 för att nämna några. Frågan är bara hur man ska ha råd med alla dessa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 WoW, Dota spelar jag mest aktivt, men spelar oxå HoM&M 4,maplestory och gunbound lite då och då ^^ Längtar efter UT3:an, Fabel 2 och C&C3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål_älgen Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Sen ska jag börja spela PC-versionen av Jade Empire så fort jag orkar, verkar riktigt bra! det sämsta spelet bioware lyckats skapa... hur är ändringarna på pc om det nu är några? till saken iaf: dota och heroes 3 är nog det enda ja lirar just nu.. och lite zelda TP ibland för å få ihop allt som man int elyckats hitta än -.- längtar efter mario galaxy och metroid prime 3... de vore fin fint just nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 det sämsta spelet bioware lyckats skapa... hur är ändringarna på pc om det nu är några? Det är möjligt, men du får det att låta som om det är kasst vilket det verkligen inte är, har fått höga betyg och jag tycker det verkar mycket bra. Har inte spelat det till Xbox och som sagt inte testat de till PC än, men vad jag vet är att man får lite mer saker storymässigt i PC-versionen, tex en film på ~1,5 gb. Sen spelar jag även Bible Black nu, får säga att jag är riktigt imponerad. Jag hade ingen aning om att spelet kom innan serierna och hade gissat att det var något B-spel som bara fokuserade på sex och använde ett kännt namn, vilket inte var fallet. Det är iallafall mycket som är annorlunda från serierna och jag gillar det skarpt, mörk story med lite småkuslig stämning. Snygg CG, musiken är riktigt stämningsfull och det är bra röster på alla karaktärer med. Riktigt spännande! Ett till spel som jag ser mycket fram emot är UT2007, fast har ingen koll när det ska komma men man tycker ju att det borde kommit i slutet av 2006 men så var icke fallet. Det ska liras som fan på nätet ialllafall! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Spelar en hel del olika spel just nu, bla.: Warcraft 3 : TFT Titan Quest: Immortal Throne Silverfall Rapplez Rogue Galaxy (PS2) + en hel del annat till PS2 som blir när jag känner för de :P Längtar efter: S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Hellgate: London (kommer mest troligt bli ett fantastisk spel) Spore Naruto Shippuuden: Narutimate Accel (PS2) Shining Force EXA (PS2) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Spelar: Dead or Alive 4 3s Virtua Fighter 4:Evo Ser Fram emot: Virtua Fighter 5 Castlevania: SOTN (live) Bioshock Lost Odyssey Cry On + en massa till Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Spelar inget för tillfället. Ser fram emot; Bioshock (System Shock 2 ägde) Crysis (roligt att modda måntro?) Army of Two Trusty Bell Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet mars 17, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2007 Spelar: WoW lite smått och så har jag börjat spela lite cs ingen annars lite ff7 och MGS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 17, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2007 Som det står i min sig så spelar jag Da Capo Personal Communication just nu, men ska nog börja med Clannad snart. Inte så mycket jag ser fram emot just nu, bara Muvluv Alternatives Fandisk och så är jag nyfiken på FPS/AVGn Gun Katana. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 17, 2007 Inte så mycket jag ser fram emot just nu, bara Muvluv Alternatives Fandisk och så är jag nyfiken på FPS/AVGn Gun Katana. På tal om tjejer med katanor så får jag säga att detta verkar lite småfräckt med, kanske inget man orkar spela seriöst men alltid kul att hacka zombies med svärd. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Lirar första Kotor ( oooold men bäst ändå (; ), lirade nyligen igenom Condemned( bara för att bevisa att jag inte alls bara lirar gamla spel D: ). Uhm, spel jag ser fram emot. Jag vet inte. Jag har sett framemot nya Zelda i flera år snart och ändå inte tagit mig i nacken och skaffat en Wii än. Innan sommaren. Förhoppningsvis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Lirar första Kotor ( oooold men bäst ändå (; ), lirade nyligen igenom Condemned( bara för att bevisa att jag inte alls bara lirar gamla spel D: ). yeah! KotoR FTW!;D Spelade igenom första två, eller så va de kanske till och med tre gånger! Andra spelet: KotoR: The sith lords spela jag bara igenom 1 gång. Tyckte inte alls det vart samma kännsla som de i ettan. Gillade dessutom inte Kiera, den gamle fula tanten som följde efter en xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Lirar första Kotor ( oooold men bäst ändå (; ), lirade nyligen igenom Condemned( bara för att bevisa att jag inte alls bara lirar gamla spel D: ). Uhm, spel jag ser fram emot. Jag vet inte. Jag har sett framemot nya Zelda i flera år snart och ändå inte tagit mig i nacken och skaffat en Wii än. Innan sommaren. Förhoppningsvis. Har bara spelat KotOR 2 och tyckte det var grymt bra. ^^ Och Condamned är väl inte så nytt. D': Sen kan du ju köpa en GC om du vill lira Zelda TP så kommer du undan billigt. :D (Dessutom tror jag det är skönare att lira med GC-kontrollen än Wii-kontrollen, plus att man inte kan ändra kameravinkeln med Wii'n för den har bara en styrspak T_T) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet mars 20, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2007 just nu spelar jag inget, men ser väldigt mycket i fram mot ett mmorpg som heter Wakfu som kommer nästa år wakfu's hemsida: www.wakfu.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 20, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2007 just nu spelar jag inget, men ser väldigt mycket i fram mot ett mmorpg som heter Wakfu som kommer nästa år wakfu's hemsida: www.wakfu.com Det spelet var riktigt coolt, funderar på att testa det andra spelet dem snackar om på hemsidan, Dofus. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 20, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 20, 2007 Har börjat spela Shuffle! nu med, spelar alldeles för mycket samtidigt, har typ 10 spel installerade att spela och 20-30 som ligger och väntar på att spelas. Nej jag överdriver faktiskt inte. T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 20, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2007 Provade på lite Clannad idag och ska prova på Shuffle! imorgon. Så det blir väl dem 2 och WoW samt FF12. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 21, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2007 Jag spelar just nu: -Guilty Gear XX Slash -Phoenix Wright Justice for All. Och jag Längtar efter: -Unreal Tournament 3, äntligen får man släppa lös sina kreativa förmågor i en ordentlig motor igen. -Guilty Gear XX Accent Core -Crysis, verkar smaskigt. -Command & Conquer 3. Det bra från seriens rötter med det bra från seriens senaste alster. -Warhammer Online, för att det är som wow, fast bättre(förhoppningsvis :)) Oj, det där Wakfu verkar stenhäftigt. Ligger med på min lista numera :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 -Guilty Gear XX Slash Hm. Är det något du har importerat från Japan, kanske? Jag hörde att Slash äntligen skall släppas i staterna, men det kan det ju inte redan ha gjort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet mars 23, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2007 just nu spelar jag inget, men ser väldigt mycket i fram mot ett mmorpg som heter Wakfu som kommer nästa år wakfu's hemsida: www.wakfu.com Det spelet var riktigt coolt, funderar på att testa det andra spelet dem snackar om på hemsidan, Dofus. Jag spelade dofus förut, var p2p i flera månader.. Men tröttnade efter ett tag på det eftersom de kräver för mycket tid av spelaren att lägga ner om man vill komma någon vart, plus att de finns ett antal builds som man måste följa om man vill kunna göra skada.. Jag följde fel build på min Sram jag gjorde, fast märkte det först när jag var lvl 70, vilket tog alldeles för lång tid att bli.. Spelet är annars jätte söt och roligt, synd bara att de inte är så mycket taktik i det, allt man gör är att levla och bli starkare därefter, men i Wakfu verkar de ha tänkt på de och gör att de kommer krävas mer taktik och strategi. Wakfu kommer bli hur grymt som helst, de tar bort allt de dåliga Dofus hade och gör det ännu snyggare. Dofus är i flash föresten och Wakfu kommer att vara i Java Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 23, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2007 Började spela Saya no Uta idag med. Så många spel samtidigt, men kan ju inte låta bli. Ska se till att köra klart ett i taget nu iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg