kokaburra Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 Som topic, vart kan man KÖPA detta? Jag skulle säkert hitta någon om jag bara letade, men nu är det så att jag vill ha ett bra exemplar eller vad man ska säga. Så om någon kan rekommendera ett lexikon så skulle jag bli jätteglad :) (eventuellt en länk till någon webshop! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 Jag kollade med akademibokhandeln för något år sen. Svensk - japansk är inte att rekommendera (priset är inte av denna värld), men engelsk - japansk går att få tag i för några hundralappar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet mars 15, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 Svenska eller Engelska spelar ingen större roll :D Köpte du någon engelsk version, och i så fall vart? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 17, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2007 Jag köpte aldrig någon, men du kan ju gå in på närmaste akademibokhandel och fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 17, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2007 Går att köpa på Bokia. Fast de får beställa in, och svensk-japanskt är som tidigare talare säger, rätt dyrt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet mars 17, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2007 Jag tycker elektroniska lexikon är överlägsna, men de kan vara lite överdrivna om man bara är ute efter J->E. Sen så får man lägga ner lite arbete på att få tag på ett och så ligger de på 1000-2000 för ett hyffsat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hansag Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 [Removed by user] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Jag tror att en viss någon blir avstängd snart... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg