Haniba Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Är det någon som ska på nästa uppcon?(när det nu blir)^^ om ni isåfall ska cosplaya vad ska ni cosplaya som då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 För det första... Totalt fel sektion - allmänt eller evenemangs-sektionen som gäller. För det andra så får du definitivt mer svar på UppCons forum än anime.se enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 Klart man ska dit, jag lär cosplaya Kazuki från Busou Renkin (var egentligen planerat att jag skulle vara Kyon från Suzumiya Haruhi No Yuuutsu men hon som ska vara Yuki tänker inte åka dit så det blir cosplay à la Haruhi på Närcon istället..Förmodligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg