Garaa Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Hur stava's Cross orginal namn ?? alltså så som Röd öga är Akame. jag tyker att jag har läst det nån stanns... kan bara inte komma på vart : ( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Har för mej att cross heter just cross... Kollade på silver fang på japanska med svensk text och då var inte namnet översatt till rödöga osv vad jag kommer ihåg, och då sa dom cross till cross.... men är inte jättesäker, nån månad sen jag kollade... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Jag tror att Cross är orginalnamnet, fast jag är inte direkt säker. Jag är dock övertygad om att zimeon vet svaret på denna fråga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Orkade leta reda på dvdn, det är "Cross" som gäller i med japansk dub också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garaa Skrivet juni 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 okey... tack :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Ska man vara petig så blir det säkert "Kurosu" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garaa Skrivet juni 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 det va typ så det stavades... fast jag e inte rightigt säker på det :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg