Mikachu Yukitatsu Skrivet mars 11, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2007 Land Of The Moltres [samma melodi som i Rhapsodys Land Of Immortals] Lawrence the third rides his ship To the war against the Gods Lugia changed the winds over seas Chosen One must find the way Where the ancient spheres lie Gross the waters full of divine rage Land of the Moltres Where is the Fire? Thrown to the battlship in skies Land of the Moltres Your king must be free From here to eternity Empty Moltres's hill Zapdos brings the new era Thunder rules now over Fire The Island Of Slowking Must adorn with all the three Upholding tales that never end! Land of the Moltres Lightning from the mountain Thrown to the battleship in skies Land of the Moltres The peace has to rise again From here to eternity Holy force of Freezer Articuno's wrath He shall be everywhere When the One sends the Gods free Water's Great Guardian Fails with his song Now the fate of the whole World lies in the hands of the Chosen One Kaunotar Punatukka Maarit [samma melodi som i Sailor Moons Moonlight Densetsu] Kaunotar punatukka Maarit Unessa on hän minun oma Maarit Sekä fiksu että söpö Maarit Nimeä tuota tuuleen kuiskaan Kun emme suojaa todelta kiellä Unelmat nakataan meille tiellä Silloin mielin heti puhumaan Pian olemme kahdestaan Nukkumatta yöllä hukun itkuun Sen vastauksella tavoittaa voi kuun Nuppu nuoruuden puhkeaa Rakkaus avaa kukkansa MAAAAARITIN kauneudesta voimani mä saan Jos tukkaa kehun, hän kiittää Kaunotar punatukka Maarit... Svenska översättning: Skönheten rödhårig Maarit I en sömn hon är min Maarit Båda klyflig och söt Maarit Namnet viskar jag i vinden När vi inte nekar skydd från sanningen Drömmarna kastas mot oss på vägen Så vill jag prata med dig Snart ska vi vara tillsammans Utan att sova på natten, drunkar jag i gråt Dens svar kan nå till månen Ungdoms knopp slår ut Kärleken öppnar sin blomma Från Maarits skönhet får jag min styrka Om jag berömmer sitt hår, tackar hon mig Skönheten rödhårig Maarit... Och sen, jag vet att det är polynomial, inte polynom, men här är det: Polynom! [samma melodi som i du-vet-var] I want to count the very best Like no number was To teach them all is my real test Derivating in what proportion I will never buy a Texas My brains grew too wide Each Polynom to understand The paired function inside Polynom! It's it and me I know it's trigonometry Polynom! You are my test at school Argument we must defend! Polynom! A term so true Or square imaginary You teach me and I teach you Polynom Gotta teach them all! Every expression along the way With determination I face I will sum them everyday To claim my right product Come in with me Degree is right There's the best angle Paper and pen will beat teachers It's always been MY dream! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Satan! Synd att jag inte hört Land of Immortals. Har rätt mycket rhapsody, tragtiskt att du valde just den. Men texten är rätt bra skriven ändå :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg