Roze Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Hejsan ! Söker med ljus & lykta efter ALLT med Ginga Nagareboshi Gin & Ginga densetsu Weed. Är intresserad allt från gamla VHS filmer, böcker (japanska eller engelska), tavlor till nyckelringar, figurer, telefonkort ! Allt är av intresse så tveka inte att höra av dig om du har något till salu ! Tack i förhand ! PS. Tips på köpes länkar till Ginga Nagareboshi Gin & Ginga densetsu Weed är av intresse åxå ! DS. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Den kallas väl också for Silverfang va? I så fall kan jag glädja dej med att som har släppt en svensk DVD box med den som innehåller både japanskt tal och den gamla svenska dubben. Silverfang sändes ju för flera år sedan i Sverige :) . Dom har även slåppt Weed, Silverfangs son på svensk DVD med japanskt tal. Kolla på www.webhallen.se dom borde ha dom där. PS! Jag har för mej att det är någon som brukar sälja Silverfang magneter på www.tradera.com ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roze Skrivet mars 7, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Den kallas väl också for Silverfang va?I så fall kan jag glädja dej med att som har släppt en svensk DVD box med den som innehåller både japanskt tal och den gamla svenska dubben. Silverfang sändes ju för flera år sedan i Sverige :) . Dom har även slåppt Weed, Silverfangs son på svensk DVD med japanskt tal. Kolla på www.webhallen.se dom borde ha dom där. PS! Jag har för mej att det är någon som brukar sälja Silverfang magneter på www.tradera.com ;) Tusen tack, kära du ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Vi har väl Gingirl här på forumet med som är en stor fantast av dessa serier. Testa att PMa henne vetja. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet mars 8, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2007 Tusen tack, kära du ! Ingen orsak ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 9, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2007 Tja, CopyNinja har redan givit dig två länkar men det finns också http://www.bemmu.com På sunai.se så kan du beställa i stort sett vilken manga som helst som Yoshihiro har skapat, på japanska. På bemmu.com kan du också beställa en hel del Ginga saker, dock så är denna affär utländsk (finsk, om mitt minne inte sviker mig vill säga) men jag tror att det ska gå att kunna beställa ifrån Sverige. Hoppas du har nytta utav dessa länkar också. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg