kokos Skrivet mars 6, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 Läste att detta spel kommer ut i europa nu i maj: NARUTO: Uzumaki Chronicles Någon som har spelat det? Är det värt att köpa? eng elr jap. tal? Tacksam för svar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 6, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 Jag har inte spelat spelet och har aldrig hört talats om det, men jag chansar på att det är runt 5/10, inte mer än 6/10. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Skrivet mars 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 hmm.... jag råkade snubbla över det på ett spel forum. verkar vara sjukt "roligt" (?) :S när jag har läst lite på den officiella sidan. http://uzumaki.namcobandaigames.com/ Kanske man ska köpa det ändå? Men är på engelska :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet mars 6, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 Jag har det, ett misstag från min sida. Riktigt dåligt enligt mitt tycke. Om du ska köpa något Naruto-spel så ska det vara Naruto: Narutimate Hero 3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 6, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 Hur bra spelet än är i sig, kommer det engelska talet förstöra allt tror jag:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Skrivet mars 7, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 mmm... jag tror ni båda har rätt.... :( Faen vill ju igentligen ha lite fler rpg spel, men men.... Hade varit tufft med en lite större sammling "anime-spel" men det flesta jag har tittat på verkar suga pga. dålig dubb, grafik osv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Anime-Spel är japanernas svar på våra Filmlicens-spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 och dem spelen är ju diskutabla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Skrivet mars 7, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 mmm... vet det. :P Men hade ändå varit coolt att ha dem i hyllan brevid filmerna/serierna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 mmm... vet det. :PMen hade ändå varit coolt att ha dem i hyllan brevid filmerna/serierna ^^ ... och kapitalismens hjul fortsätter att snurra :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Skrivet mars 8, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 8, 2007 hahaha..... sj klart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg