JewnaS Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Är det någon som har sett denna animen? Jag har nu sett tre episoder av 13, änsålänge verkar den rätt okej men har den en bra fortsättning efter episod tre? För er som har sett den, vad tycker ni? Är den i klass som Hellsing? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 *Här ligger en massa rester från ett radergummi* Annars har jag hört mycket bra av denna serie och tänker ladda ner den när tillfälle ges. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Är den i klass som Hellsing? Testa läsa ordentligt nästa gång? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Heh. My misstake.. *editerar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Okej, jag får väll fortsätta att titta på den då ;) *Skrattar lite* :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Jag har sett 5 eps och kollar kring 1 per dag. Den är och förblir inte samma klass som Helsing. De går inte riktigt att jämföra. Helsing handlar om Vampyrer och Soultaker handlar om Mutanter (mestadels), de har även helt annan story. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Soultaker är ok, det man mest lägger märke till är den ganska anorlunda färgsättnigen som gör att den står ut från mängden... Superbra är den inte, men det går att titta på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Okej :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg