Wydee Skrivet mars 6, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 Tjenare alla svenska Narutards xD Vill visa en liten Naruto Fan film som jag o mina polare har gjort =) den är omkring 15minuter så jag var tvungen att klippa den på mitten, här är länkarna, bara kopiera o klistra in där uppe =) Part I Part II Svenskt tal, eng text =) Vi hade från början bara tänkt att sticka ut o filma lite roligare grejer från naruto, men det slutade med att det blev en liten kort film på15min =) Kolla på den o säg vad ni tycker xD Alla handsigns i filmen är påhittade så dom är inte de riktiga från naruto. Detta är verkligen en riktig fan film, ingen av de båda killarna kan något alls om kampsport, de suger som skådespelare och de kan inte prata japanska. Vi ville bara göra en rolig Naruto Fan film xD Hoppas ni tycker om den, för vi hade askul när vi filmade den =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 6, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 Lite rolig faktiskt, snygga effekter med! ^^ Och var kan skrattet i slutet komma från? :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 6, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 Hahaha, sjukt ball;) vilken skojjig dialekt me xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet mars 6, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 Haha, otroligt skön denna var. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 6, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 Mycket bra jobbat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 6, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2007 Rätt sjyst gjort. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wydee Skrivet mars 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 9, 2007 tackar allihopa ^^ det är jag som är director xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet mars 11, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2007 Sjukt nice effekter, blev imponerad :'D Keep up the good work ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wydee Skrivet mars 12, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 Zoushoka-San tackar xD om ni tyckte om den säg till alla era polare som gillar naruto att checka ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 Jag lolade. Jag njöt i början för jag tyckte väldigt mycket om ironin. att jag inte alls tycker om naruto bör väl nämnas. men på del två verkade det som om det blev mer seriöst, det kan vara något jag fått för mig iof, men det kändes som om ironin försvann.. del 1 > del 2 imo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 "It´s a piece of shit!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Haha grymt gjort ^^ Var riktigt kul på sina ställen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg