kokaburra Skrivet mars 3, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 Tjenare :) Nu är det så, råka hitta en liten filmsnutt/flashsnutt på en sida och låten som jag hör låter så bekant att det är kusligt! Nu behöver jag en person som tror sig veta vad detta är för låt, jag är ganska övertygad om att det är en ganska vild remix av låten! Det är troligt att jag har spelat någon stepmania låt med detta anime intro till (99% säker på att det är ett anime intro). Skulle vara riktigt tacksam om någon kunde förgylla min natt med att svara på detta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 3, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 Du har tyvärr glömt att ta med länken till låten, ska försöka om du postar den ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet mars 3, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 My bad :| http://satf.info/bleachbattle.swf there you go! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 3, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 RahXephons OP, Maaya Sakamoto - Hemisphere Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 3, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 Någon remix på den låten är det också. Originalet låter inte så i alla fall :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet mars 3, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 Tackar Orrin för svaret :) Fallet är löst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 Originalet låter inte så i alla fall :P Tack och lov inte! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg