Izzy Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 Ööh... som alltid när jag postar något nytt här så ursäktar jag mig för att jag inte har varit så aktiv. Men jag är alltid glad för kritk och sånt :) Den här första rekomenderar jag verkligen att ni kollar på deviantart: http://www.deviantart.com/deviation/49780431/eftersom photobucket har minskat ner den till en tredjedel av originalet och dessutom riktigt kass kvalité. Jag minns verkligen inte vad jag har postat här innan, men jag tror att allt det här är nytt. (hope I didn't stretch the page...^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 3, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 Mjodå, detta är nog nytt och bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Åh vilken... säker kommentar! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 dina linjer är alltid så härligt rena och snygga :) gillar färgerna på dom alla, men sista bilden, hennes ena öga ser lite litet ut jämfört med det andra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg