Herid Fel Skrivet juni 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Hellsingers bidrag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 heh.. Det var mitt bidrag.. Gillar fågeln.. Solen blev vajse.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 He, cool bild, skulle dock aldrig ha en fågel på huvet Dom skiter som fan <--- Har exp XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Jag har inte hunnit göra nåt bra än. Måste tillbaka till E-tuna. Började med en bild för nån dag sen. Det blev en ninja X_X(har nyss köpt Naruto vol 1)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Hehe... Vars befinner du dig Japs? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Har med mig tecknar block till jobbet, ska se om jag kan göra nån liten skiss av vad jag ska hitta på till tävlingen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Okies. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Folk är medveten om att det ar 22 dagar kvar av tävlingen va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Ja.. Jag vill väl inte vinna på walkover ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Kommer nog snart något från mig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Hehe.. Hoppas det är fler som håller på att göra ett bidrag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 Nu vet jag vad jag ska göra! återstår bara att börja, jag ska nog cega (cg) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 Hehe. Bra! Gör så, vi vill ha in mer bidrag. Den slutgiltliga dagen närmar sig!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Mohahaha, nu är jag tillbaka tillfälligt. Imorgon är jag offline igen. Får se ifall jag kan komma med något bidrag. ;) Cheers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Så fort jag fixat nya drivrutiner till scannern så kommer mitt bidrag! (ska bara göra ett först...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Bara så ni vet så jobbar jag för fullt med min nu. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Nu är man klar med bidraget. Suttit hela natten. Om den inte funkar så fixar jag den när jag vaknar. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Woah! Min blir troligen svart vit... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Svart-vita teckningar är bra. Aja, jag vet inte hur resultatet på den här tävlingen blir förrän nästa gång jag är online så jag säger bara lycka till, till alla som är med! Ha det bra allihopa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Tack , tack! Kan inte skaffa mig drivrutinerna så jag får lösa det på något annat sätt. (Ska försöka låna polarns) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Fin, fint InAction och ha en bra sommar! Jag skall se över ditt bidrag... *Granskar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2004 Kommer tyvär inte vara med...scannern fungerar inte och jag får inte tag på någons heller... :( Jag har bidrag, men jag glömde läsa reglerna...men dom kommer jag ju ändå inte kunna posta så... :( :( :( (ska försöka lösa det) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2004 Du kan posta det till mig om du vill. Jag sänder tillbaka det så fort det finns på internet. PM:a om du är intresserad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2004 Herid, jag hinner nog klart med min bild om jag börjar med den! men jag har nog antagligen lite problem med att lägga up den på nätet tills den 25:e vet nämligen inte hur läne jag blir utan internet efter detta inlägg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 19, 2004 Stackars Zaffe.... __Naruto___s bild anlände idag. Jag fick den i brevlådan och den föreställer nog en Hinata liknande tjej. Ni får se den strax... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg